תיעוד מרגש מהכותל: אלפים בתפילה לרפואת הרב דרוקמן

אלפי בני אדם הגיעו הערב לכותל להשתתף בתפילה לרפואת הרב חיים דרוקמן שמאושפז בבית חולים. במעגל שירה ברחבת הכותל שרו ההמונים: "השם שמעה תפילתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/12/22 22:58 כא בכסלו התשפג

תיעוד מרגש מהכותל: אלפים בתפילה לרפואת הרב דרוקמן
התפילה לרפואת הרב דרוקמן, צילום: דוברות ישיבות בני עקיבא

תפילות המוניות הערב לרפואת הרב חיים דרוקמן: זקן רבני הציונות הדתית הרב חיים דרוקמן,עדיין מאושפז בבית החולים במצב לא פשוט. המונים התקבצו היום (ה') ברחבת הכותל המערבי בעצרת תפילה לרפואתו של הרב. ההמונים התאספו ברחבת הכותל במעגל גדול ושרו בעוצמה: "אל תסתר פניך ממני".

צפו בהמונים בתפילה אדירה בכותל:

"הרב אף פקח את עיניו לזמן מסוים והגיב לשאלותינו"

בהודעת המשפחהמוקדם יותר היום נכתב: "אמש נקראנו לבית החולים. עמדנו מסביב למיטתו של הרב, התפללנו, שרנו וראינו מול עינינו איך מדדים שונים מתייצבים כשהרב בגבורה גדולה מתמודד עם מצב קשה ביותר. לאחר יום כמעט ללא הכרה הרב אף פקח את עיניו לזמן מסוים והגיב לשאלותינו ע"י תנועות ראשו וידיו, דבר שחזר על עצמו גם כשהרופא נכנס לפנות בוקר".

הרב דרוקמן

הרב דרוקמן צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בתוך כך במשפחה ממשיכים ומבקשים מהציבור להתפלל לרפואתו של הרב וכותבים: "אנו מודים לעם ישראל על התפילות, שניכר שעוזרות, ומבקשים להמשיך להתפלל לרפואתו של הרב חיים מאיר בן מילכה". בנוסף מודה המשפחה לצוות הרפואי על "המסירות והטיפול ברב, ועל  היחס  התומך והדואג למשפחה כולה" דבר ההודעה.