קאמבק: משה בר סימן טוב חוזר למשרד שעזב

משה בר סימן טוב התפטר מתפקידו כמשנה למנכ"ל בחברת הביטוח "כלל" והוא צפוי לחזור לתפקידו כמנכ"ל משרד הבריאות תחת השר אריה דרעי

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/12/22 16:09 כ בכסלו התשפג

קאמבק: משה בר סימן טוב חוזר למשרד שעזב
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בנוסף לחברי הכנסת מהימין שחוזרים כעת לשולחן הממשלה, נראה כי הם רוצים להביא עוד אנשים מהבער חזרה למשרדים. אחד השמות שעלו בהקשר של חזרה לתפקיד בממשלה הוא שמו של משה בר סימן טוב, מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר. על פי פרסום של ישראל היום, בר סימן טוב התפטר מתפקידו כמשנה למנכ"ל חברת הביטוח "כלל" הוא צפוי לחזור לתפקידו כמנכ"ל משרד הבריאות תחת שר הבריאות המיועד, אריה דרעי.

בהודעה נשלחה לעובדים נכתב: "עובדות ועובדים יקרים, אני מבקש לעדכנכם כי משרה בר סימן טוב, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת הבריאות, הודיע לי כי הוא מבקש לסיים את תפקידו ולחזור למערכת הציבורית. אני מבקש להודות למשה בר סימן טוב על תרומתו להצלחה החברה בתקופה זו, ובטוח כי ימשיך לעשות חייל ולהטביע את חותמו במערכת הציבורית. אני מאחל למשה הצלחה רבה בדרכו החדשה".

בר סימן טוב עוד מתלבט

כאמור, בר סימן טוב התלבט בשבועות האחרונים לחזור למשרד הבריאות ואף נפגש עם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו. "מבחינתי שום דבר עדיין לא סופי" אמר בר סימן טוב בתגובה לפרסום של חדשות 12.

צילום: Hadas Parush/Flash90

עוד הוסיף ואמר כי "אם הדברים יסתדרו ברמת תקציב מסודר ויכולת לעבוד - אני אטה לקחת את התפקיד כדי לשפר את המערכת. אבל אני עדיין נותן לאירוע להתגלגל ולא החלטתי סופית". 

גורמים בקואליציה העתידית אמרו לחדשות 12 כי "נתניהו היה רוצה לראות את בר סימן טוב בתפקיד ציבורי בכיר בקנדציה הבאה", ותיארו את תפקידו הבא כמנכ"ל משרד ממשלתי - או של משרד ראש הממשלה או של משרד הבריאות.