צוח"כים אתכם תאונה פוליטית: יואב קיש ומשפחתו פגשו את גלעד קריב במסעדה וזה מה שקרה

במהלך דיוני הוועדה המתישים סיפר יו"ר הוועדה חבר הכנסת יואב קיש, סיפור משעשע, בו גלעד קריב הגיע לשכנע מצביעים במסעדה בה ישב קיש עם משפחתו, ופנה גם לרעייתו של קיש בלי שקלט שהוא בשולחן "שלום אני חבר הכנסת גלעד קריב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/12/22 00:44 כ בכסלו התשפג

תאונה פוליטית: יואב קיש ומשפחתו פגשו את גלעד קריב במסעדה וזה מה שקרה
יואב קיש, צילום: דני שם טוב דוברות הכנסת

הוועדה המסדרת בראשות ח"כ יואב קיש העבירה החלטות רבות בימים האחרונים בהן, העניקה פטור מחובת הנחה לחוקים השונים אותם העבירה הקאוליציה העתידית היום  (ג') במליאת הכנסת, הוועדה שמתכנסת זה כמה ימים ברציפות דנה הלילה (ג) על הקמת  שתי ועדות מיוחדות שידונו בהצעות החוק שאושרו הערב במליאת הכנסת. 

"שלום אני חבר הכנסת גלעד קריב", "שלום אני חבר הכנסת יואב קיש"

במהלך הדיון סיפר חבר הכנסת יואב קיש לחברי הוועדה, סיפור משעשע על רגע בו פגש את אחד מהנוכחים בשולחן הוועדה - חבר הכנסת גלעד קריב במסעדה בגבעתיים, כאשר הוא היה שם כלקוח במסעדה, ואילו גלעד קריב הגיע כדי לשכנע מצביעים לבחור במפלגת העבודה ובטעות ניסה גם לשכנע את רעייתו של קיש שישבה לצידו להצביע למפלגת העבודה ואף הציג את עצמו בפניה כאשר בן זוגה - יואב קיש  נמצא באותו השולחן.

חבר הכנסת גלעד קריב

חבר הכנסת גלעד קריב צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

תוך כדי דבריו של קיש התקשר אליו בנו, כאשר חבר הכנסת מהליכוד  מינף את האירוע והשאיר אותו על הקו על מנת שיאשש את פרטי המשך הסיפור.

צפו ברגע המשעשע: מה קרה כשח"כ יואב קיש, רעייתו טלי ובנו אביב פגשו את גלעד קריב במסעדה בגבעתיים?

כזכור, הוועדה המסדרת התכנסה על מנת לפטור מחובת הנחה בוועדת שרים את החוקים אשר על פי ההסכמים הקואליציוניים נתניהו התחייב לחוקק. כאשר חוק אחד שיאפשר לאריה דרעי לשמש כשר למרות הקלון שהוטל עליו בהסדר הטיעון שחתם, חוק נוסף שיעניק לבן גביר את הסמכויות שביקש כשייכנס לתפקידו כשר לבטחון פנים וחוק שלישי שיאפשר לסמוטריץ' לכהן כשר נוסף במשרד הביטחון. בנוסף, נתניהו מתכוון לחוקק חוק שלא יאפשר לארבעה חברי כנסת מסיעה להתפצל אלא רק לשליש סיעה. המטרה היא כמובן למנוע מרידות בתוך הליכוד.

 .