עם חצאית צנועה וסידור ביד: עדן פינס מבקרת בירושלים

הדוגמנית עדן פינס מתקרבת לדת? לתיעוד חדש ומסקרן שלה לא תוכלו להישאר אדישים, האושיה תועדה כשהיא מתפללת בכותל המערבי בלבוש צנוע

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/12/22 21:32 יט בכסלו התשפג

עם חצאית צנועה וסידור ביד: עדן פינס מבקרת בירושלים
עדן פינס, צילום: ויקיפדיה, שי תמיר CC BY-SA 4.0

הדוגמנית המצליחה עדן פינס ממשיכה להתקרב לדת: אחרי הביקור הארוך אצל הרב הרנטגן בנתיבות, שם היא ישבה קרוב לשעתיים, פינס תועדה בכותל המערבי כשהיא לבושה בצניעות ומחזיקה בתיקון הכללי, אוסף פרקי תהילים שאיגד רבי נחמד מברסלב. 

עדן פינס מספרת על המפגש עם הרב: "ישבנו שם שעה וארבעים, הוא רואה"

פינס סיפרה לאחרונה על המפגש עם הרנטגן: "הלכתי לזאת שעושה לי את הציפורניים ואמרתי לה כמה הרב שלי חסר לי והיא אמרה לי, 'יודעת איפה הייתי אתמול? אצל הרב איפרגן. לסדר לך ללכת אליו?' תוך כמה ימים הייתי אצלו והיה מפגש מהמם, מאוד חיזק אותי. אהבתי שהוא מכוון אבל לא מפציר, לא בקטע של תלכי ככה ואל תעשי ככה".

"לא אמרתי כלום. לא דיברתי כמעט. הוא פשוט התחיל לדבר. ישבתי איתו והכל פתוח כמובן והיו שם יד ימינו, אשתו, וזאת שעושה לי את הציפורניים. חשבתי שזה היה 20 דקות, חצי שעה גג, ומסתכלים עליי ואומרים לי, 'את יודעת שאף אחד לא היה כאן כל כך הרבה זמן, נכון?' מתברר שישבנו שם שעה ארבעים. אחותי, שעה ארבעים, ולא דיברתי.

הוא רואה. כשמו כן הוא כניראה, רנטגן. והאנרגיה עילאית. בסוף הוא עושה לי, טוב, דיברתי הרבה, את לא רוצה לשאול אותי שאלות גם?' שאלתי אותו מה למשל והוא צחק. אז שאלתי אותו על ביזנס, לא עניין אותי לשאול מתי אני אתחתן".