לאחר חודשים של אשפוז: רעייתו של הרב הראשי שוחררה מבית החולים

הרבנית ציפורה לאו שוחררה מבית החולים לאחר שאושפזה במצב קשה בעודה מורדמת ומונשמת בעקבות אירוע מוחי במהלך חופשה בחו"ל

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/12/22 13:52 יח בכסלו התשפג

לאחר חודשים של אשפוז: רעייתו של הרב הראשי שוחררה מבית החולים
צילום: Miriam Alster/Flash90

ברוך רופא חולים: בלשכת הרב הראשי, הודיעו הבוקר (ב') כי הרבנית ציפורה לאו רעייתו של הרב הראשי, הרב דוד לאו, שוחררה מבית החולים לאחר תקופה ארוכה בבית החולים תל השומר לאחר שאושפזה במצב קשה בעודה מורדמת ומונשמת בעקבות אירוע מוחי במהלך חופשה בחו"ל. "בחודשים האחרונים מצבה של הרבנית השתפר כנגד כל הערכות הרופאים וניכר היה כי התפילות של עם ישראל אשר נישאו מכל רחבי העולם השפיעו בחסדי ה'" נמסר.

הרב הראשי ומשפחתו ביקשו להודות לכל מי שטרח והתפלל לרפואת הרבנית

הבוקר הגיעו הרב והרבנית לכותל המערבי כדי להודות. הרב הראשי ומשפחתו ביקשו להודות באופן אישי לכל מי שטרח והתפלל לרפואת הרבנית ומבקשים להמשיך להתפלל לרפואת פיגא צפורה בת הדסה לרפואתה השלמה במהרה. הרב הראשי ומשפחתו הודו לצוותים המסורים בבתי החולים בלינסון ותל השומר על טיפול מסור ביותר במשך כל החודשים האחרונים.

כזכור, לפני כחצי שנה, התקיימה בכותל המערבי תפילת רבים לרפואתה של 'הרבנית פייגא ציפורה בת הדסה', בהשתתפות רבנים ודיינים מכל רחבי הארץ. מלשכתו של הרב לאו נמסר כי הציבור הקדוש נקרא להשתתף במעמד, מי שיכול להגיע פיזית ומי שלא ניתן להצטרף גם מהבית. "והן א-ל כביר לא ימאס תפילת רבים". 

משפחת לאו: מבקשים מכלל הציבור להמשיך ולהתפלל שתחזור לאיתנה במהרה

חודש לאחר עצרת התפילה בכותל, משפחתו של הרב הראשי עדכנה כי חל שיפור במצבה של הרבנית ציפי לאו והיא יצאה מטיפול נמרץ, שבועות רבים מאז שאושפזה במצב קשה לאחר שהתמוטטה במהלך חופשה בחו"ל.

"מודים מכל לב לכלל הציבור הרחב מהארץ והעולם אשר נשאו תפילות וקיבלו מעשים טובים לרפואתה של הרבנית ומבקשים מכלל הציבור להמשיך ולהתפלל ולקבל מעשים טובים לזכותה של הרבנית פיגא צפורה בת הדסה שתחזור לאיתנה במהרה", נמסר ממשפחת הרב הראשי