צדיקה קאריו קליינברג התמודדה עם התקף החרדה והצליחה לקיים את מצוות הטבילה

כוכבת הרשת ויוצאת הריאליטי נוהגת לשתף בחוויות אישיות ואירועים משמעותיים. בפוסט חשוף היא תיארה כיצד מצוות טהרת המשפחה אילצה אותה להתמודד עם הפחד מהים: "אני צועדת יחפה למים עטופה בחלוק מגבת בזמן שבעלי מסתכל עלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/10/22 11:54 ל בתשרי התשפג

קאריו קליינברג התמודדה עם התקף החרדה והצליחה לקיים את מצוות הטבילה
אריאל וקארין קליינברג, צילום: רשת 13

כוכבת האינסטגרם ויוצאת תוכנית הריאליטי טסה בחודש שעבר לחופשה משפחתית באיטליה עם בעלה אריאל ובנם הבכור איתי. בפוסט שזכה לאלפי לייקים היא שיתפה את קהל העוקבות ברשת החברתית כי מדובר בטיסה ראשונה של התינוק הקטן, והיום (ג'), היא בחרה לשתף בניסיון קשוח הרבה יותר, שלימד אותה רבות על עצמה: ליל טבילה

בראשית דבריה תיארה שעוד לפני שהגיעה לאיטליה הבינה כי תיאלץ לטבול במהלך הטיול, ופנתה למדריכה בבקשה שתסייע לה למצוא מקווה מתאים. "יום עובר ואין תשובה. עוד יום והיא עדיין מנסה לברר, עוד יום ועוד יום. ואני כבר מתחילה להיכנס ללחץ כי אין סיכוי בעולם שאני לא טובלת ואני כמובן לא מפסיקה לדבר עם בורא עולם שיעזור לי למצוא פתרון". 

אולם המאמצים לא עזרו, ולילה לפני טבילה קליינברג הבינה שאין מקווה בכל ורונה והיא תיאלץ לטבול בים. "אולי אני לא נראית אבל בשנים האחרונות תקף אותי פחד חמור ממש מהים, חוסר הוודאות מה קורה מתחת למים גרם לי בעבר להתקף חרדה ולא הייתי מוכנה שזה יקרה שוב במיוחד שאני יודעת שאני צריכה לטבול בלילה. אתן לא מבינות איזה מחשבות רצו לי". 

"בכל טבילה בעלי אומר לי כשרה"

האושיה אף הוסיפה כי התייעצה עם שני רבנים, ואלה המליצו לה לדחות את הטבילה בבוקר כיון שמדובר בסכנת נפשות ולשמור על הצניעות כמה שניתן. "בבוקר של הטבילה אנחנו יוצאים עם כל הקבוצה ובשקט בשקט תופסים מונית לאזור הים, אריאל איתי ואני. כמה שיותר בצד, כמה שיותר צניעות. אני צועדת יחפה למים, עטופה בחלוק מגבת בזמן שבעלי מסתכל עלי ומחזיק את איתי שלנו. 
אני נכנסת כמה שיותר עמוק למים הלב שלי בתפילות לבורא שלא יקרה לי כלום ושיראה כמה חשובה לי המצווה הזאת. אני נושמת עמוק, עוצמת עיניים וצוללת. בכל טבילה בעלי אומר לי כשרה כשרה כשרה.
בחיים לא חשבתי שאצטרך להתמודד עם אתגר שכזה, אבל ידעתי באמונה שלמה שאני יכולה לעשות את זה. לא ידעתי מה מחכה לי - אבל האמנתי שזה ניסיון ואני הולכת לעמוד בו".