העיתונאית הסרוגה במינוי חדש ומפתיע

העיתונאית שירית אביטן-כהן מצטרפת למועצה הציבורית של בית הציונות הדתית | בראש המועצה עומד ראש המל"ל לשעבר ועוד אנשי ציבור בכירים

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/12/22 17:09 יז בכסלו התשפג

העיתונאית הסרוגה במינוי חדש ומפתיע
שיית אביטן כהן באולפן חדשות, צילום: ללא

מינוי חדש בבית הציונות הדתית: העיתונאית הסרוגה שירית אביטן-כהן מצטרפת למועצה הציבורית שתלווה את בית הציונות הדתית. אביטן-כהן מצטרפת לרשימה הכוללת בין היתר את יושב ראש המועצה מאיר בן שבת, הרבנית יפה גיסר, הרב מיכה הלוי, ועוד. עם מינויה של שירית הושלמו כלל המינויים במועצה.

עיתונאית בגלובס ומגישה בערוץ הכנסת

אביטן-כהן נולדה בשדרות, ומשמשת כיום ככתבת ופרשנית פוליטית בעיתון 'גלובס' ומגישה ב'ערוץ הכנסת'. היא שירתה בשירות לאומי בבית חינוך עיוורים בירושלים, בעלת תואר ראשון במדעי המדינה ותקשורת ותואר שני ביחסים בינלאומיים. בעבר סיקרה את תחומי חינוך, רווחה כנסת ופוליטיקה בעיתון 'מקור ראשון'. 

בית הציונות הדתית בכפר הרא"ה

בית הציונות הדתית בכפר הרא"ה | צילום: ברוך גרינברג

כאמור, היא מצטרפת לרשימה ארוכה הכוללת את יו"ר המועצה הציבורית מאיר בן שבת, רב העיר פתח תקווה הרב מיכה הלוי, עורכת הדין צילית יעקובסון, הרבנית יפה גיסר, סגנית ראש החמ"ד אתי אורלב, רם זהבי, פרופסור יצחק קראוס, פרופסור תת-אלוף יעקב נגל, הרב דורון פרץ, דוקטור משה הרשקוביץ, עורך הדין רז נזרי שילוו את פעילות המרכז ומכון המחקר של בית הציונות הדתית.

מרכז חינוכי חדשני ברוח הציונות הדתית

בית הציונות הדתית, שנמצא בכפר הרא"ה, עתיד לשמש כמרכז חינוכי חדשני ברוח הציונות הדתית. הוא מספר את סיפורה של הציונות הדתית שהשפיעה ומשפיעה על ישראל כתנועה רעיונית וכציבור באופן חסר תקדים מאז קום המדינה ועד היום. לצד זאת עוסק גם בדילמות המעסיקות את הציבור הדתי לאומי ובאתגרים הניצבים לפתחה של הציונות הדתית.

יו"ר המועצה הציבורית של בית הציונות הדתית, מאיר בן שבת, בירך: "חברי המועצה הציבורית הינם אנשים איכותיים, יזמים, מנהלים ,אנשי-רוח ומעשה המביאים עימם ניסיון רב ומגוון של עשייה מוצלחת למען העם והחברה ומייצגים את קשת הגוונים של הציונות הדתית. הצטרפותם מחזקת ומעשירה את המועצה הציבורית, ומהווה עדות לנשמה הפועמת בציונות הדתית".

מנכ"ל בית הציונות הדתית, פיני אפרתי מוסיף: "חברי המועצה הציבורית, יובילו את בית הציונות הדתית למרחבי פעילות נוספים, פיתוח מכון המחקר ומרחב חינוך ופדגוגיה. בחנוכה בית הציונות הדתית פתוח לקהל הרחב ואנו מזמינים את כולם".