"מוכן לשקול הצעה": הרב המרקד התגרש לפני שבועיים ומכוון קדימה

הרב המחתן סיפר בראיון על העבודה ברקע פירוק הזוגיות והמשבר האישי שעבר, "לא חיתנתי במשך כמה חודשים". על העתיד הוא סיפר: "מוכן לשקול הצעות אם יש משהו מאוד מעניין"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/12/22 11:19 יז בכסלו התשפג

"מוכן לשקול הצעה": הרב המרקד התגרש לפני שבועיים ומכוון קדימה
צילום: דובער גרויסמן

בסוף החודש שעבר השלימו בני הזוג נחימובסקי את תהליך הגירושין, ולצד תמונה מבית הדין הרבני בתל אביב הודיעו: "ב"ה ביחד ומתוך כבוד הדדי, התגרשנו ויצאנו כל אחד לדרך חדשה". הרב נחימובסקי, המוכר בזכות החופות הייחודיות שהוא עורך כבר שנים, התראיין אצל אברי גלעד בתוכניתו "העולם הבוקר" ברשת 13 וסיפר על העבודה.

"הזוגות שמגיעים אלי רוצים להרגיש את החופות. אני מכניס המון רגש, גם שר וגם משלב את זה עם הדי ג'יי. אבא שלי רב מחתן אז אנחנו כבר דורות במשפחה. יש לי גם תעודת כושר רב, ולכן יכול לחתן בעוד מדינות בחו"ל. יש לי לפעמים ארבעה זוגות באותו תאריך ואני צריך לבחור ביניהם". 

"צריך לאסוף את עצמי אחרי מה שעברנו"

על המשבר האישי שעבר אמר: "המזבח הוריד דמעות. תקופה מאוד מאתגרת וגם לא חיתנתי במשך כמה חודשים. אבל ברוך השם התנערי מעפר קומי". במענה לשאלה האם הוא פנוי לשמוע הצעות השיב, "אם יש הצעה ממש מעניינת אני מוכן לשקול. כרגע אני צריך לאסוף את עצמי אחרי מה שעברנו, ויש פה גם ששה ילדים. הלוואי שנוכל להחזיר את השקט והשלווה". 

בעבר, בראיון לחדשות כיפה, סיפר הרב יעקב נחימובסקי, "האם אני מתחרט שהתחתנתי צעיר? לרגע לא. האם אני שמח לחזור להיות רווק כיום? מאוד. פה אולי איחרתי באיזה שנתיים שלוש אבל גם זה רצונו של הבורא".