הכתב הסרוג של מקור ראשון עוזב ומתרגש לקראת האתגר הבא

לאחר מעל עשור בעיתון מקור ראשון, העיתונאי יאיר קראוס עובר לחטיבת החדשות המאוחדת של YNET וידיעות אחרונות וישמש ככתב בגליל ובגולן

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/11/22 16:29 כא בחשון התשפג

הכתב הסרוג של מקור ראשון עוזב ומתרגש לקראת האתגר הבא
יאיר קראוס, צילום: יוסי אלוני

יאיר קראוס, הכתב הסרוג של מקור ראשון, כתב הצפון ותחומי הבריאות והסביבה הוביל בשנים האחרונות את סיקור מגיפת הקורונה, אירועי שומר החומות, הפשיעה החקלאית ואיבוד המשילות בגליל ועוד. כעת הוא צפוי לעבור לחטיבת ידיעות אחרונות וישמש ככתב הגליל והגולן. 

קראוס, בן 38, נשוי ואב לארבעה ילדים, בשנים האחרונות פרסם תחקירים רבים ובהם קרקעות חקלאיות בגליל שנרכשות בידי אילי הון מהחברה הערבית והופכות למתחמי נופש וזולות מגודרים, כישלון מפקדת אלון והמערך האפידמיולוגי בשנה הראשונה לפרוץ הקורונה, מצבם הקשה של בתי החולים הפסיכיאטריים, חשף את מימדי קריסת שירותי מערכות הבריאות בפריפריה בגל החמישי בקורונה, בשל היקפי האשפוזים ובידוד צוותים רפואיים ועוד. בשנת 2013 זכה בפרס פראט לתקשורת סביבתית. 

יאיר קראוס צפוי להמשיך ולשדר אחת לשבוע ברדיו קול רגע את "מדברים ברדיו", זוכת פרס תוכנית האקטואליה של כנס העיתונאים באילת לשנת 2022. "אני מתרגש ושמח לקראת האתגר הבא בחטיבת החדשות המאוחדת של YNET וידיעות אחרונות", סיפר קראוס, "במהלך 12 השנים האחרונות עבדתי במערכת מקור ראשון, מקום שעבורי היה עוגן, בית וחברים. אני מודה לחגי סגל, העורך הראשי, לאורלי גולדקלנג סגניתו ולכל העורכים, המגיהים, אנשי הדסק והמנהלה על שותפות בעבודה עיתונאית משובחת ועל חברות".