"לא חשבתי שאצא עם גרוש": אשת התקשורת ההריונית מספרת על הזוגיות עם הח"כ לשעבר

משפיענית הרשת מעיין אדם מתרגשת מהריונה הראשון, ובראיון סיפרה על מערכת היחסים עם חבר הכנסת לשעבר, "כבר בשיחת הטלפון הראשונה בינינו, יובל סיפר לי שסיים להשכיב את הבת שלו". על הקפאת הביציות שעברה: "הדבר הכי חכם שעשיתי בחיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/12/22 10:23 יב בכסלו התשפג

"לא חשבתי שאצא עם גרוש": אשת התקשורת ההריונית מספרת על הזוגיות עם הח"כ לשעבר
מעיין אדם, צילום: ערוץ כנסת

בחודש ספטמבר האחרון הדהימה אשת התקשורת מעיין אדם את הקהל בהיכל התרבות בראשון לציון, כאשר בישרה במהלך הרצאה על הריונה הראשון. אדם, בעברה דוברת של חברי הכנסת מירי רגב וזאב אלקין, השתתפה בדיון בכנסת בנושא הקפאת ביציות לצורך שימור פוריות, שם סיפרה באומץ  כיצד שאלה שהופנתה אליה במסגרת תוכנית הבוקר הציפה אצלה את הנושא.  

בראיון שהעניקה לתחיה ברק ופורסם בעיתון לאשה, סיפרה אדם על מערכת היחסים עם בן זוגה יובל צלנר, חבר כנסת לשעבר במפלגת קדימה."לא חשבתי שאצא עם גרוש עם ילדה. רציתי פרש סטארט, מישהו שיתרגש איתי מהלידה הראשונה. אבל כבר בשיחת הטלפון הראשונה בינינו, יובל סיפר לי שסיים להשכיב את הבת שלו ותיאר לי את השיחה שהייתה להם לפני השינה. פתאום היה ניחוח חדש של החיים הבאים שאני רוצה. חיים שעוסקים במשפחה, בילדים, בחינוך. הוא אבא מחויב שאוהב להיות אבא ומסור לזה. הרגשתי שלא רק שהאבהות שלו לא מרתיעה אותי, עפתי על זה". 

"אני רוצה משפחה גדולה"

אשת התקשורת אף התייחסה להקפאת הביציות שעברה. כזכור, בעבר השתתפה בוועדה לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי בכנסת וסיפרה על העלבון שחשה כאשר הציעו לה הליך שימור פוריות, "זה נשמע לי משהו נואש ועלוב ומה הקשר שלי לדבר הזה", אמרה אז. לדבריה, הליך שימור הפריון שעברה הוא "הדבר הכי חכם שעשיתי בחיים. אני רוצה משפחה גדולה, והביציות המוקפאות שלי יהיו בנות 32 גם כשאהיה בת 42. על פי הסטטיסטיקה, יצא מהן לפחות ילד אחד". בסדרת סטוריז משעשעים שחלקה עם מאות אלפי העוקבות ברשת לאחרונה, סיפרה אדם כי אחרי שנודע לה שהיא בהריון השאירה מכתב ליובל בן זוגה ובו כתוב "אהובי, אני מתנצלת על התנהגותי בתשעת החודשים הקרובים, אוהבת אותך".