דודי אמסלם מכפכף את נדב נווה: הסרטון שכובש את הרשת

הקומיקאי הסרוג וחבר אנדרדוס, ממשיך בסדרת הסרטונים הקורעים והפעם, קרב אגרוף חסר סיכוי מול חבר הכנסת דודי אמסלם במליאת הכנסת.

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/12/22 14:14 יא בכסלו התשפג

דודי אמסלם מכפכף את נדב נווה: הסרטון שכובש את הרשת
נדב נווה, עוד סרטון, צילום: צילום מסך

נדב נווה ממשיך: אחרי ששבר את הרשת בסרטוני החיקויים שלו, ממשיך הקומיקאי הסרוג וחבר אנדרדוס, נדב נווה, בעוד סרטון. הפעם בכיכובו של לא אחר מאשר חבר הכנסת ואיש הליכוד דודי אמסלם. בסרטון נראה נווה כאילו הוא מתאגרף עם אמסלם בעת שהאחרון נואם במליאת הכנסת אך תנועות הידיים הרבות של אמסלם בעצם מביסות אותו בקרב האיגרוף בינהם.

צפו בסרטון המלא:

דודי אמסלם הגיב  לסרטון

כזכור, בשנה שעברה זכה הציוץ של נווה עם סרטון חיקויי תנועות הידיים של בנימין נתניהו לציוץ הכי פופולרי לשנת 2021. נוה מסר אז לחדשות כיפה כי התואר "משמח ומפתיע מאוד". והמשיך ואמר: "כשהעלתי את הסרטון לא חשבתי שזה הולך להצליח בכלל".  בהמשך השנה יצר נוה סרטון נוסף באותו הפורמט כשהוא מחקה את יאיר לפיד.

מי שהגיב לדברים היה כוכב הסרטון, חבר הכנסת דודי אמסלם שהגיב לנווה וכתב: "למה ככה?". גם העיתונאי בן כספית הגיב וכתב: "גאון, הרווחת עוקב". 

הציוץ שזיכה את נווה בפופולריות הגדולה:

מי שבישר על זכיתו של נווה היה מנדלבוים כתב בציוץ: "דוח שנתי 2021 - הציוצים הכי פופולארים  מקום 1: ציוץ של הקומיקאי נדב נוה עם סרטון שהצליח לשבור שיא בטוויטר ישראל. בסרטון ביצע נווה חיקוי של בנימין נתניהו, בנאומו על מגבלות הקורונה והחיסונים. הסרטון ״שבר את הרשת״ וגרף מעל 31 אלף לייקים בטוויטר והוא הציוץ המוביל שלכם לשנה".