"גם הלב בתקופת בחירות": אביב גפן נפרד מאשתו

הזמר והיוצר הודיע ברשתות החברתיות כי הוא נפרד משני פרידן, מי שהייתה בת זוגו בשנים האחרונות: "החלטנו בהחלטה משותפת לקחת פסק זמן ולבחון את אהבה שלנו למעננו ולמען הילדים שלנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/10/22 17:44 ו בחשון התשפג

"גם הלב בתקופת בחירות": אביב גפן נפרד מאשתו
צילום: Tomer Neuberg/FLASH90

הזמר והיוצר אביב גפן הודיע היום (ב') כי הוא נפרד מאשתו שני פרידן אחרי 23 שנה של זוגיות, מתוכן 17 שנות נישואים. בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות, הודיע הזמר על הפרידה וביקש מקהל מעריציו ומעוקביו לכבד את החלטתם המשותפת.

 "שני ואני רצינו לעדכן שאחרי 23 שנה החלטנו בהחלטה משותפת לקחת פסק זמן ולבחון את האהבה שלנו למעננו ולמען הילדים שלנו. אנחנו מאוד אוהבים וחברים קרובים ולפעמים גם הלב בתקופת בחירות. נשמח מאוד אם תכבדו את הפרטיות למען שלום הילדים והמשפחה שלנו", כתב גפן.

צילום: Moshe Shai/FLASH90

אביב גפן חושף למי הוא מצביע

בשנים האחרונות התרגלנו לשמוע מאביב גפן אמירות פוליטיות וגם חשבונות נפש על יחסיו עם הימין הישראלי. בראיון שנתן ליאיר שרקי בוועידת המשפיעים של 'חדשות 12' שיתף גפן שבבחירות הקרובות הוא מתכוון להצביע ל -'מחנה הממלכתי' של בני גנץ: "למרות שאני חבר של לפיד, אני סומך על גנץ. הגיע זמנו" והוסיף: "החרדים יישבו איתו, אני סומך עליו, הגיע הזמן שלו והוא יכול לעשות ממשלה יציבה".

גפן אף חשף כי קיבל הצעות מכמה מפלגות להיכנס לפוליטיקה ואף הוצע לו תפקיד שר התרבות, אך הוא פסל את ההצעות. בשנים האחרונות עבר גפן סוג של מהפך והחל להביע דעות הקרובות יותר למרכז ואף התקרב לציבור הימני והמתנחלים, תוך שהוא מבקש סליחה על התבטאויות חריפות שהשמיע בעבר כנגד המתנחלים.  

גפן הפנה ביקורת מאשימה כלפי מחנה השמאל ואמר: "גיליתי שגם השמאל שכח מהי סובלנות. אני חושב שאני בשמאל כי חרטתי על דגלי כבוד ואהבת אדם, אבל גם כשאתה זז בשמאל אתה חוטף אש".