עדן פינס מספרת על המפגש עם הרב: "ישבנו שם שעה וארבעים, הוא רואה"

הדוגמנית המצליחה והמתחזקת מספרת על המפגש שלה עם הרב יעקב איפרגן מנתיבות, ומספרת על הקונפליקט של חייה: "אני תמיד שם ושם. הטווח האפור שלי צבעוני, לא אפור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/12/22 21:43 ט בכסלו התשפג

עדן פינס מספרת על המפגש עם הרב: "ישבנו שם שעה וארבעים, הוא רואה"
עדן פינס, צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

אחרי שסיפרה כי היא מגיעה ממשפחת דתית וגדלה  והתחנכה על חינוך דתי ושמירת מצוות וחגים, הדוגמנית המצליחה עדן פינס מספרת, בראיון לידיעות אחרונות, על הביקור הארוך לה אצל הרנטגן בנתיבות. הרנטגן זהו כינוי של הרב יעקב איפרגן, המכונה כך בשל ראייתו החודרת.

"אהבתי שהוא מכוון, אבל לא מפציר"

פינס סיפרה: "הלכתי לזאת שעושה לי את הציפורניים ואמרתי לה כמה הרב שלי חסר לי והיא אמרה לי, 'יודעת איפה הייתי אתמול? אצל הרב איפרגן. לסדר לך ללכת אליו?' תוך כמה ימים הייתי אצלו והיה מפגש מהמם, מאוד חיזק אותי. אהבתי שהוא מכוון אבל לא מפציר, לא בקטע של תלכי ככה ואל תעשי ככה".

"לא אמרתי כלום. לא דיברתי כמעט. הוא פשוט התחיל לדבר. ישבתי איתו והכל פתוח כמובן והיו שם יד ימינו, אשתו, וזאת שעושה לי את הציפורניים. חשבתי שזה היה 20 דקות, חצי שעה גג, ומסתכלים עליי ואומרים לי, 'את יודעת שאף אחד לא היה כאן כל כך הרבה זמן, נכון?' מתברר שישבנו שם שעה ארבעים. אחותי, שעה ארבעים, ולא דיברתי".

הרב איפרגן, הרנטגן

הרב איפרגן, הרנטגן. ארכיון | צילום: Jorge Novominsky/Flash90

"הוא רואה. כשמו כן הוא כניראה, רנטגן. והאנרגיה עילאית. בסוף הוא עושה לי, טוב, דיברתי הרבה, את לא רוצה לשאול אותי שאלות גם?' שאלתי אותו מה למשל והוא צחק. אז שאלתי אותו על ביזנס, לא עניין אותי לשאול מתי אני אתחתן".

"היום אני הרבה יותר מקפידה"

היא סיפרה על השלב הנוכחי של ההתחזקות שלה. "אני עושה את התפילות בוקר שלי, את ברכות השחר, נוטלת ידיים, ברכת אשר יצר, לפני השינה עושה קריאת שמע, יוצאת מהשירותים כל פעם ונוטלת, לפני האוכל משתדלת לברך. יש לי השתדלות. מפרידה בין בשר לחלב. פעם הייתי אוכלת הכל ועושה מה שבא לי, היום אני הרבה יותר מקפידה. אני מוצאת את עצמי הולכת צנוע. אפילו עכשיו אני צנועה, וגם אתמול, בעצם אתמול היו לי צילומים אז לא אתמול. אבל משתדלת כמה שיותר".

היא שיתפה בפתיחות על הקרע שלה: "זה תמיד הקונפליקט הזה. הרב אמר לי את זה, את סרטנית ויש בך גם תאומים, את מאוד בעולם שלך ומאוד לא, את מאוד בדת וגם בחיים האחרים שלך. אני תמיד שם ושם. הטווח האפור שלי צבעוני, לא אפור".