הדוגמנית עדן פינס ממשיכה להתחזק: "התגעגעתי"

בתוכנית הראיונות של קשת 12 סיפרה הדוגמנית המפורסמת והמצליחה על תהליך ההתקרבות שלה לדת: "אני מגיעה ממשפחת דתית. לאימא שלי יש אחיות דתיות מאוד, רק לאחת יש 12 ילדים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/10/22 15:32 ב בחשון התשפג

הדוגמנית עדן פינס ממשיכה להתחזק: "התגעגעתי"
עדן פינס, צילום: ויקיפדיה, שי תמיר CC BY-SA 4.0

השחקנית והדוגמנית עדן פינס ממשיכה במסע ההתחזקות שלה. בפרק נוסף שישודר הערב (ה') בתוכנית "אינטימי" עם רפי רשף, מספרת הדוגמנית על תהליך ההתקרבות שלה לדת. 

"אני זוכרת שהייתי בלונדון", סיפרה הדוגמנית, "והייתי אוכלת הכל מהכל ונהנית, בשר וחלב ושרצים אני קוראת לזה. והיה לי טעים והיה נחמד והגעתי לשלב שאמרתי: 'שנייה, בא לי שינוי'. פתאום התחלתי לחשוב על זה, רציתי לקחת על עצמי, קצת יותר דברים". 

עוד הוסיפה ואמרה כי היא מגיעה מרקע דתי. "אני מגיעה ממשפחת דתית. לאימא שלי יש אחיות דתיות מאוד, רק לאחת יש 12 ילדים. ככה שאני גדלתי והתחנכתי על חינוך דתי ושמירת מצוות וחגים. וקצת התגעגעתי לזה, הרגשתי שבמסע שלי בעולם, ובעולם הדוגמנות היה לי קצת ריק. התגעגעתי לישראליות, התגעגעתי ליהדות, התגעגעתי לבית. אמרתי לעצמי, 'שנייה, אולי אני צריכה רגע לשנות משהו'", סיפרה פינס.

עדן פינס ממשיכה במסע: "לקחתי על עצמי פעם בשבוע ללבוש צנוע"

כזכור, בריאיון ל"פנאי פלוס", סיפרה פינס על תהליך ההתחזקות שלה: "נראה לי שאני קצת מתבגרת, אני מסתכלת על דברים אחרת, לקחתי על עצמי פעם בשבוע ללבוש יותר צנוע - בקטע של התחזקות, בשביל עצמי".

על חתונה אפשרית עם בן זוגה אילן מסיקה, אמרה פינס: "אני בת 24 ואנשים בגילי נכנסים יותר לזוגיות רצינית, לנישואים, אני לא רואה את זה קורה בקרוב אבל בעזרת השם הוא הבעל שלי". ילדים גם באופק? "חמישה בעזרת השם. כשתגיע העת, אני אתקתק אותם".

לפני כשנה, עדכנה פינס את עוקביה כי היא שומרת כשרות וכי היא שמחה מהבחירה הזו. "לא אוכלת פירות ים. לא מערבבת בין בשר וחלב. ועכשיו החלטתי לא לאכול בשר בחו"ל ולשמור שעות בין לבין וזאת לאחר שנים שכן כן הייתי עושה את זה". עוד כתבה השחקנית בהתרגשות: "מודה שאהבתי. החלטתי לקחת על עצמי את זה, כחלק מהתקרבות שלי לדת יחד עם תפילות בוקר, נטילת ידיים וברכות לפני אוכל. עדיין עובדת על זה". 

"מעבר לזה שההרגשה היא עילאית שלקחת על עצמך משהו ואתה עומד בו, שאתה מצליח לשמור למרות הפיתויים - גם לגוף שלנו זה לא בריא, אז אני מאושרת מהבחירה הזו".