אחרי עוד סיפור מרגש השבוע לסיוון רהב כבר נמאס

לסיוון רהב נמאס מההכללות סביב האלימות בחברה הישראלית, בפוסט באינסטגרם שיתפה העיתונאית את הסיפור המרגש של השבוע וביקשה להכליל גם בדברים הטובים

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/12/22 11:27 ח בכסלו התשפג

אחרי עוד סיפור מרגש השבוע לסיוון רהב כבר נמאס
סיוון רהב מאיר, צילום: Flash90

הפוסט המרגש של סיוון רהב: על רקע האלימות הגוה ברחובות נשמעות אמירות רבות על האלימות בחברה הישראלית, העיתונאית סיוון רהב, בוחרת להסתכל על זה בנקודת מבט אחרת. בפוסט שהעלתה באינסטגרם אומרת העיתונאית כי אם מכלילים בדברים הרעים, אז צריך להכליל גם בדברים הטובים שקורים במדינה.

הפוסט של סיוון רהב מאיר:

"יש לנו נטייה להכליל" כותבת מאיר וממשיכה. "לפני כמה ימים יורי וולקוב נדקר למוות ברחוב בחולון. זה נורא. אבל מהר מאוד אנחנו קופצים למשפט 'זו מדינה שדוקרים בה אנשים ברחובות' ובכן, השבוע פורסמה בפייסבוק ההודעה בה נכתב: 'מחפש רכב קטן לאשתי. עד 7,500 ₪, שיהיה במצב מצוין. אשמח שתבואו לקראתי במחיר, אני אדם נכה וכל שקל חשוב לי'" היא כותבת.

הפוסט המרגש שתפס את אותה

"הפוסט הגיע תוך זמן קצר ליותר מ-260 אלף גולשים"  ממשיכה מאיר בסיפור. "אינספור שיתופים ותגובות, כאילו הפיד כולו רק רוצה לעזור לנדיר. גל של חסד דיגיטלי: "אני אקנה לך רכב בשמחה", "אם לא הסתדרת צור קשר ואשמח לעזור", "אנחנו סוכנות רכבים שרוצים לתת לך רכב", ועוד ועוד".

"סמי סטיירוב זכה לבסוף במצווה: "חבר יקר, תבחר רכב שמתאים לך במחיר, אני קונה לך", הוא כתב, ומייד אחריו כתב דניאל שמואלי: "יש לי מבחר רכבים, תוכל להגיע ולבחור איזה רכב שתרצה, ותשלם כמה שמתאים לך". ביום רביעי השבוע נדיר הגיע מאשדוד, סמי לקח יום חופש מהעבודה וחיכה לו בתחנת הרכבת בחיפה ולקח אותו לעכו, לדניאל. בסוף נדיר אפילו התעקש לשלם על הרכב".

ההכללה של סיוון רהב מאיר

ואז מגיעה סיוון רהב לעיקר הפוסט, שם היא מסבירה שאם כבר מכלילים, אז היא בוחרת להכליל הכל: "אז אם אנחנו "מדינה שבה רוצחים ברחובות", אפשר להכליל לכיוון השני ולומר שאנחנו מדינה שבה עשרות אלפי אנשים עוזרים לאדם נכה שהם לא מכירים להשיג רכב לאשתו".