הדוגמנית הדתל"שית נפרדת מסבתא: "לקחת איתך את הזכות שלי להיות איתך כשאתחתן"

עלמה קאן, דוגמנית צעירה שגדלה בבית דתי לאומי, נפרדת בפוסט מרגש באינסטגרם מסבתה שנפטרה: "מגיע לך להיות פה עם כולנו ולראות את כולנו גדלים ושמחים כמו שרצית, גדלים להיות משפחה לתפארת; לנצח תהיי חלק מהלב והנשמה שלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/12/22 15:55 ז בכסלו התשפג

הדוגמנית הדתל"שית נפרדת מסבתא: "לקחת איתך את הזכות שלי להיות איתך כשאתחתן"
צילום: shutterstock

קשר בין סבא וסבתא לנכדים הוא תמיד קשר מיוחד ומשמעותי, ופרידה מהדור הוויתק היא תמיד קשה. הדוגמנית השגדלה בבית דתי, עלמה קאן, שיתפה בפרידה שלה מסבתה בפוסט ארוך ומרגש ברשת החברתית אינסטגרם. קאן כתבה: "סבתא שלי יקרה לי מכל, האישה הכי חזקה והכי טהורה שידע העולם הזה בכל גלגוליו. איך ממשיכים מפה? איך נפרדים?".

"איך אתחתן בלעדייך?"

קאן המשיכה: "למה הלכת ולקחת איתך את הצחוק וההומור היחודיים לך, למה הלכת ולקחת איתך את המילה הנכונה שהיית אומרת, למה הלכת ולקחת את החברה הכי טובה שלי, למה הלכת ולקחת איתך איתך את כל המשחקי רמי שעוד יכלנו לעשות, למה הלכת ולקחת איתך את הזכות שלי להיות איתך כשאתחתן? איך אוכל להמשיך לחיות בידיעה שהאישה שהכי אהבתי בעולם לא תהיה בשמחות שלי?", כתבה בכאב.

"את מרגישה טוב סבתא? את ליד סבא עכשיו, כל כך רצית להיות שוב עם סבא, אבל מה איתי? אני כל כך צריכה אותך, לא מוכנה לעכל שאת לא פה איתנו. אישה לביאה שהביאה 12 ילדים לעולם נכדים, נינים, בני נינים, שבט ענק וגדול עם ערכי יסוד שהנחלת להם, יפים וטהורים ברוך ה׳ בדיוק כמו שאהבת", המשיכה.

החלום של הנכדה על סבא וסבתא

בפוסט היא בחרה לשתף חלום שלה, בו היא חלמה על סבה שנפטר. "חלמתי על סבא לפני חצי שנה, היית שם והחזקת לסבא את היד ואז לי. הסתכלת לי על היד ואמרת לי 'התארסת? מזל טוב'. אמרתי לך כן סבתא, וביקשת ממני שאקנה לך שמלה, שאת רוצה שמלה יפה שתראי בה צעירה, וצחקנו כל כך".

"איך יכול להיות שהבטחת ואת לא פה? זה כל כך לא פייר", כותבת עלמה. "מגיע לך להיות פה עם כולנו ולראות את כולנו גדלים ושמחים כמו שרצית, גדלים להיות משפחה לתפארת. אני אוהבת אותך סבתא שלי, את וסבא האנשים הכי צדיקים עלי אדמות, עכשיו יושבים קרוב קרוב לכיסא של אבא בשמיים, תשמור עליהם אבא. הלוואי ויכלתי לחבק אותך שוב להגיד לך שאת הסבתא הכי טובהף לשמוע מה עובר עלייך ולספר לך סיפורים, להקריא איתך תהלים, לראות איתך עוד סדרה טורקית, הייתי נותנת הכל בשביל עוד רגע אחד איתך, סבתא שלי, אהובת ליבי, לנצח תהיי חלק מהלב והנשמה שלי. תנוחי סבתא, עשית כל כך הרבה. תשמרי עלינו".