הדוגמנית שגדלה בבית דתי לאומי חושפת מה הקו האדום שלה

הדוגמנית הצעירה עלמה קאן היא רק בת 22 אבל כבר מככבת בקמפיינים גדולים, עכשיו היא מספרת על הבית הדתי לאומי בו היא גדלה: "לא רואה סיבה שהעולם יראה את הגוף שלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/08/22 14:32 יז באב התשפב

הדוגמנית שגדלה בבית דתי לאומי חושפת מה הקו האדום שלה
דוגמנית, אילוסטרציה, צילום: shutterstock

שם חדש צץ בעולם הדוגמנות הישראלי, צעירה  בשם עלמה קאן שגדלה בבית דתי לאומי והיא רק בת 22 אבל כבר משתתפת בקמפיינים גדולים. בין היתר בשל השנים שהעבירה יחד עם אימה בארצות הברית, שם נחשפה לתעשייה. 

"הגעתי מבית דתי אבל דתי לאומי"

בראיון שהעניקה לfashion forward מבית מאקו, נשאלה קאן איך היא הגיעה מבית דתי אל תוך עולם הדוגמנות, "הגעתי מבית דתי אבל דתי לאומי, כלום לא היה הארד קור מעולם," ענתה קאן, והוסיפה: "הלכתי עם מכנסיים מאז שאני קטנה, זה לא ששיניתי את העולם והלבוש שלי לפי עולם הדוגמנות. אני מצלמת אך ורק דברים שאני לובשת, בחוזה שלי יש הגדרות ברורות לגבי מה אני לא מצלמת ולכן לקוח שבוחר בי יודע את ה״מגבלות״. אני לא מצלמת הלבשה תחתונה, בגדי ים, בגדי גוף ובגדים שקופים. מעבר לדת, לא רואה סיבה שהעולם יראה את הגוף שלי, לא שזה לא תקין למי שעושה, לי זה פחות מרגיש נוח ונכון".

כשנשאלה, "מה הבגד שאני חורשת עליו" שיתפה: "שמלות שמלות ושוב שמלות. בכל צבע או גזרה זה פשוט הכי נוח, הכי כיף להעביר ככה את הימים החמים במדינה שלנו ובתכלס זה גם הכי סטייל. שמלה נכונה עם תיק נכון ונעליים – וזה לוק שנראה כאילו תיכננת במשך שעות מרוב שהוא יפה וזה בתכלס נבנה בדקה ונוח מקסימום.