"תייגו קומונריות": סיון רהב מאיר בפניה לשלוש תנועות הנוער הסרוגות

עיתונאית חדשות 12 פרסמה סרטון ברכה לנוער, אשר מקיים בימים אלה את אירועי חודש הארגון בתנועות הנוער השונות: "זאת הזדמנות להראות שאת הכוח הזה של גיל הנעורים אפשר לקחת לדברים חיוביים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/12/22 09:17 ז בכסלו התשפג

"תייגו קומונריות": סיון רהב מאיר בפניה לשלוש תנועות הנוער הסרוגות
סיון רהב מאיר, צילום: Flash90

בימים אלה מתקיים חודש הארגון בסניפים של תנועות הנוער השונות ברחבי הארץ. סיון רהב מאיר, עיתונאית חדשות 12, לא עמדה בקצב בקשות סרטוני הברכה, נכנסה לאולפן וצילמה סרטון ברכה אחיד לכלל התנועות החוגגות את אירועי החודש - בני עקיבא, אריאל ועזרא.    

בתחילת דבריה רהב מאיר בירכה את החוגגים: "שלום לכל תנועות הנוער, חניכים חניכות, מדריכים מדריכות קומונרים קומונריות וכמובן ההורים ושיהיה חודש ארגון שמח. אני לא יכולה לשבת ולצלם סרטון אישית לכל אחד, אני יכולה אבל זה אומר שאני צריכה להתפטר מהעבודה הזאת כאן באולפן ולעשות רק את זה. וזה מה שכל כך משמח אותי לא רק האיכות של הבקשות שלכם אלא גם הכמות, העובדה שאתם פשוט אימפריה".

זאת הזדמנות להראות את הכוח של גיל הנעורים

לעיתונאית חדשות 12, היה חשוב להעביר מסר לבני הנוער: "תמיד מדברים על הנוער, הנוער של היום. גם כאן באולפן הזה תמיד נדווח כשהנוער עושה משהו רע משהו קיצוני ופלילי. זאת הזדמנות להראות שאת הכוח הזה של גיל הנעורים אפשר לקחת  גם לדברים חיוביים. אפשר להיות סוערים ואת כל האקשן לקחת לטוב, להתנדבות, לחסד, לתורה, לקדושה, ולתנועת נוער אמיתית".

לסיום דבריה, סיון איחלה בהצלחה לכל העוסקים במלאכה, וכתבה לעוקבים "תייגו קומונריות": "בעזרת ה' הרבה בשורות טובות הרבה הצלחה, אני לא אגיד סיסמה של אף תנועה מסוימת אבל באמת לכולכם תודה רבה, ואלו היו החדשות הכי חשובות לדעתי באולפן הזה, בהצלחה".