צדיקה: הבת הקטנה של מירי מיכאלי קבעה מזוזה

עשרות אלפי העוקבים של אשת התקשורת ומגישת הטלוויזיה באינסטגרם זכו לראות את בתה קובעת מזוזה, ומקבלת הסבר מסופר סת"ם: "אם כותבים את המזוזה בצורה טובה היא שומרת עלינו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/11/22 20:11 ו בכסלו התשפג

צדיקה: הבת הקטנה של מירי מיכאלי קבעה מזוזה
מירי מיכאלי , צילום: ללא

לא בכל יום קובעים מזוזה. "ומתי אתם בדקת או החלפתם או בדקתם מזוזה?", שאלה אשת התקשורת ומגישת הטלוויזיה מירי מיכאלי את עשרות אלפי העוקבים שלה בסטורי באינסטגרם. מיכאלי ובעלה עמדו אמש (ג') מרוגשים וצפו בבתם היילי קובעת מזוזה. 

בטרם ברכה על קביעת המזוזה, סופר הסת"ם הסביר להיילי מדוע יש צורך ב0תשמיש הקדושה: "אם כותבים את המזוזה בצורה טובה היא שומרת עלינו". בסיום הברכה נכנסה לחדר היילי, כמקובל, לחדר ברגל ימין, וזכתה לנשיקה מאימהּ המרוגשת.

"באתי מבית דתי ואני מנהלת חיים מסורתיים"

למיכאלי ולבעלה יש שלושה ילדים. "אנשים רואים אותי כאשת קריירה, אבל המהות שלי בחיים האלה זה לפני הכל להיות האימא של הילדים שלי", אמרה לפני מספר חודשים ב"מנטה". "אמא שלי היא הסמל של האימהות והיא השראה ענקית עבורי. היא עקרת בית ותמיד היה לנו בבית את החיוך שלה, את ההעצמה, את האוכל החם על הכיריים. לילדים שלי יש את כל זה, עם אמא קרייריסטית".

מיכאלי הגיע מבית דתי, ולדבריה, האמונה מחזקת אותה: "לא מדברים אלי דברים כמו מדיטציה. השקט והשלווה שלי הם באמונה שלי. באתי מבית דתי ואני מנהלת חיים מסורתיים. האמונה עצמה מחזקת, היא משרה ביטחון, וזה מה שאני צריכה".