מירי מיכאלי: "הלכות נידה זה דבר מדהים"

אשת התקשורת ומגישת הטלוויזיה סיפרה בראיון על שילוב העבודה התובענית עם שלושה ילדים קטנים, על הבית הדתי בו גדלה ועל איך בשבילה השבת היא ברכה, "אני בהילוך שישי בשני העולמות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/11/22 16:24 טז בחשון התשפג

מירי מיכאלי: "הלכות נידה זה דבר מדהים"
מירי מיכאלי , צילום: ללא

העיתונאית ומגישת הטלוויזיה מירי מיכאלי הגישה בשנה האחרונה את תוכנית הבוקר של רשת 13 לצד צביקה הדר ורותם ישראל. לאחרונה נודע כי בהנהלת הערוץ החליטו להחליף את שלושת המנחים ולהביא במקומם את גאולה אבן, ועל כך כתבה בעבר, "הנה הוא לפניכם, כישלון מפואר, כן, גם זה קורה, וזהו אחד שאני דווקא מתגאה בו במיוחד". 

בראיון שהעניקה לדליה בן ארי במגזין את, התייחסה מיכאלי, בוגרת האולפנה בתל אביב, למשפחה המסורתית שבה גדלה, כאשר הוריה הפכו את הבית לשומר מצוות כולל שמירת שבת, "עדיין זו לא הייתה ציונות דתית קלאסית כי הוריי היו מהגרים והיינו שונים בנוף".

"עם כל ילד וילדה הגיעה עוד ברכה לחיים"

עוד היא מעידה כי גם היום היא שומרת שבת. "השבת בשבילי היא דיטוקס דיגיטלי. אני עובדת מאוד קשה ופתאום יש משהו שמאלץ אותי להתנתק מהעולם הזה ולהתחבר לאמונה, למשפחה, לילדים. משהו במוח משנה תדר. לא הייתי יכולה להיות אותו בן אדם רגוע ושלו ומכיל בלי הפאוזה הזאת. אני מנסה בכל כוחי לשמור מצוות, כולל נידה, אני חושבת ששמירת הלכות נידה זה דבר מדהים. אהבתי את הקמפיין. אני חושבת שהוא יכול לעזור להרבה זוגות להחזיר את התשוקה לחיים".

מיכאלי, שמדי פעם מספרת גם איך זה להיות אשת תקשורת עסוקה במקביל לגידול שלושה ילדים קטנים, מגלה כי את הכוח היא מקבלת דווקא מהם. "לימדו אותי באולפנה שהייעוד שלי הוא להיות אימא. כשגדלתי החברה אמרה לי שכל ייעודי זה להיות קרייריסטית. אחר כך הסבירו לי שצריך לאזן, ואז למדתי שכולם שיקרו. אני בהילוך שישי בשני העולמות. האמת? עם כל ילדה וילד הגיעה עוד ברכה, עוד אור לחיים שלי, ולא רק במובן הרוחני. עם כל ילד באו תובנות חכמות ועוד תעוזה. מבחינתי, יש לי עוד יצור בעולם לדאוג לו ולהבטיח שיגדל במקום טוב. אני גם ככה עם דרייב מטורף, את יודעת כמה הם הוסיפו? אני לא רואה בעיניים".