הכוכב הסרוג העלה סרטונים מהיציע במשחק בין גרמניה לספרד וקרע את הרשת

משה כורסיה עד לא מזמן מחנך כיתה בחטיבת ביניים והיום כוכב רשת עמוס עוקבים וצילומים. כורסיה ישב ביציע המשחק בין גרמניה לספרד והעלה משם סרטונים עם ההומור האופייני שלו או כפי שהוא אומר "ישבתאף שמו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/11/22 13:56 ד בכסלו התשפג

הכוכב הסרוג העלה סרטונים מהיציע במשחק בין גרמניה לספרד וקרע את הרשת
מבקיע השער במשחק אלברו מוראטה, צילום: shutterstock

המורה הרווק, שהפך לתופעת רשת עם סרטוני הכנת קפה מידי בוקר, כבר עושה שיתופי פעולה עם החברות המצליחות בארץ, והפעם האושייה הדתית נשלחה למונדיאל בקטר, שם ישב ביציע המשחק בין ספרד לגרמניה והמשיך כהרגלו להעלות סרטונים עם ההומור הייחודי שלו.  

"שמו אותי שורה ראשונה! אני עלול לקבל כדור לפנים"  

בסרטון הראשון שהעלה מהאצטדיון 'התלונן' כורסיה בפחד על שהושיבו אותו בשורה הראשונה במשחק "שורה ראשונה! אני עלול לקבל כדור לפנים"  

"אבל אל תביא טיל", "תשחק ספורטיבי", "לא חזק מדי", "היה נבדל!" 

כורסייה שהוטס למונדיאל על ידי חברת קוקה קולה, העלה סרטון נוסף שקרע את הרשת ובו מיטב משפטי המסכנות של שחקני הכדורגל השכונתי בארצנו "אבל אל תביא טיל" תשחק ספורטיבי" "לא חזק מדי" "היה נבדל!" 

נזכיר למי שעוד לא שמע את השם הלוהט במגזר -  משה כורסיה, עד לא מזמן מורה בחטיבת ביניים במודיעין שהחל להעלות סרטונים לטיקטוק בזמנו הפנוי והפך לאחת מאושיות הרשת המצליחות בישראל, עם סרטונים שמגיעים לעשרות אלפי צפיות בנוסף לקריירה מוזיקלית אותה הוא מפתח כשבשיאה הוציא את שיר המצליח "מישהו יקרא לך אמא" שהגיע למעל חצי מיליון צפיות   

למקרה שפספתם: תקציר המשחק בין ספרד לגרמניה

המשחק הגדול של היום הבטיח רבות, אמנם הניצחון של קוסטה ריקה גרם לכך שגרמניה לא הייתה מוכרחת לנצח אבל עדיין קיבלנו כדורגל שותף והתקפי מצד שני אלופות העולם לשעבר. הספרדים עלו ליתרון משער של מוראטה המחליף והגרמנים השוו בדקה ה-83 משער של החלוץ המחליף שלהם, פולקרוג. גרמניה תהיה חייבת לנצח במחזור הסיום ולקוות שספרד תנצח את יפן גם היא.

באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן