"מכיכר החתולות לכיכר העירייה": הסרוגה החדשה במועצת העיר

יערה שילה, חברת מועצת העיר החדשה מטעם תנועת התעוררות נכנסה היום לתפקיד באופן רשמי, בפוסט בפייסבוק כתבה שילה: "אני מאמינה גדולה מאוד בחינוך והשכלה כפותחת דלת מצמצת פערים חברתיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/11/22 22:46 ל בחשון התשפג

"מכיכר החתולות לכיכר העירייה": הסרוגה החדשה במועצת העיר
יערה שילה, צילום: באדיבות המצולמת

סרוגה חדשה במועצת עיריית ירושליםיערה שילה, רכזת תוכנית מנהלות מעון ורכזת פיתוח מקצועי במכללת אפרתה, מרצה ומדריכה פדגוגית להסבה בגיל הרך וגם פעילה חברתית ירושלמית הצטרפה היום כחברה מהמניין במועצת העיר ירושלים. זאת לאחר פרישתו של אחד ממייסדי התנועה, עופר ברקוביץ'.

היום (ה') לאחר הישיבה הראשונה שיתפה שילה בפייבוק קצת על התחושות. "כנערה אמר לי מנהל אולפנה שלי קבל עם ועדה מול פנימייה שלמה: גברת חראץ כן זה שמי בעבר, במקרה הטוב יצא ממך משרתת... הלוואי והוא שומע כרגע את דברי כי אני רוצה לומר לו תודה על התמריץ השלילי הזה, כי הנה הגעתי לרגע שבו אני משרתת ציבור, ואני כולי תקווה שאעשה זאת באמונה ואומץ".

מאמינה בחינוך, מודה לסיעת התעוררות

"אני מאמינה גדולה מאוד בחינוך והשכלה כפותחת דלת מצמצת פערים חברתיים, כלכלים וסביבתיים" מסבירה שילה את תחומי העניין שלה שכמובן עוסקים גם בחינוך, "כמאמרה של מלאלה יוספזאי 'ילד אחד, מורה אחד,ספר אחד, עט אחד- יכולים לשנות את העולם'".

"למרות עיכובים וקשיים" מסיימת שילה וכותבת, "רב הישגיי הם בזכות ההתמדה והנחישות שאותם אני מתכוונת להביא עכשיו גם אל תפקיד חברת מועצת העיר ירושלים". "בהזדמנות זו אני רוצה להודות לתנועת התעוררות שהרגישה את פעימות ליבי ושילבה אותי ברזי התנועה. תודה לעופר על עשייתו הרבה לאורך שנים עבור ירושלים ובאופן אישי על ליווי צמוד וחופש מחשבה ליצור".