חודשיים אחרי הציוץ שעורר סערה: ישראל פריי פוטר מדמוקרט TV

העיתונאי הודיע כי קיבל מכתב פיטורין מערוץ דמוקרט TV בעקבות הציוץ שעורר סערה רבה: "על חופש הביטוי והדעות שלי אשלם כל מחיר בשמחה, אבל הדרך הביריונית בה הם נקטו כלפיי במטרה לכסות על ערוותם פוצעת אותי מכאב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/11/22 14:58 ל בחשון התשפג

חודשיים אחרי הציוץ שעורר סערה: ישראל פריי פוטר מדמוקרט TV
ישראל פריי, צילום: Oren Rozen CC BY-SA 4.0, ויקיפדיה

הציוץ עלה לו ביוקר: לאחר פרסום החקירה על ניסיון הפיגוע ביפו לפני כחודשיים, עיתונאי ערוץ הטלוויזיה 'דומקרטTV', ישראל פריי, צייץ בעמוד הטוויטר שלו ציוץ שעורר סערה רבה בו כתב על המחבל: "תראו איזה גיבור", דבר שעלה לו בהשעיה מהערוץ. היום (ה') פרסם העיתונאי כי הוא קיבל מכתב פיטורין מהערוץ.

"בצער ובמועקה, קיבלתי מכתב פיטורין מ"דמוקרט TV". האמת? על חופש הביטוי והדעות שלי אשלם כל מחיר בשמחה, אבל הדרך הנכלולית, הביריונית והדיבתית בה הם נקטו כלפיי במטרה לכסות על ערוותם פוצעת אותי מכאב. צדק פורמלי איאלץ לבקש בבית המשפט, את דרכי הלאה אחפש בראש מורם. באמונה. באהבה", כתב פריי בעמוד הטוויטר שלו.

"בעולם מתוקן הוא היה מקבל מדליה": ישראל פריי הושעה מערוץ דמוקרטTV

"תראו מה זה גיבור", כתב פריי בחשבון הטוויטר שלו לפני כחודשיים, "הוא עשה את כל הדרך משכם עד תל אביב, ולמרות שכל הישראלים סביבו לוקחים איכשהו חלק בדיכוי, ריסוק והרג בני עמו - הוא בכל זאת חיפש מטרות לגיטימיות ונמנע מפגיעה בחפים מפשע. בעולם מתוקן הוא היה מקבל מדליה", כתב. 

מייסד הערוץ, יאיא פינק, מיהר להגיב לפריי: "תמיכה בטרוריסטים זאת לא היהדות שלי". פריי לא נשאר חייב: "אתה באזורי הדיבה, לפי המתואר הוא נמנע מפגיעה באזרחים, כלומר לא טרוריסט".