העיתונאית גילתה שמשתמשים בשמה כפרסומת ותובעת סכום עתק

העיתונאית הכלכלית עמליה דואק גילתה לתדהמתה שחברה מסחרית משתמשת בשמה על מנת למכור נדל"ן באתונה. עכשיו היא מגיבה בתביעת ענק

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/11/22 12:05 כח בחשון התשפג

העיתונאית גילתה שמשתמשים בשמה כפרסומת ותובעת סכום עתק
יונה לייבזון ועמליה דואק, צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

העיתונאית נדהמה לגלות: עיתונאית חדשות 12, עמליה דואק רגילה לעסוק בענייני כלכלה ונדל"ן אבל דבר כזה היא לא חשבה שיקרה לה. דואק גילתה לאחרונה שחברה מסחרית המשווקת נדל"ן באתונה, יוון משתמשת בשמה ותמונתה. ואם זה לא הספיק, הסתבר לדואק כי החברה גם מפרסמת ריאיון איתה במטרה לפרסם את עסקיהם ביוון.

דואק תובעת 250 אלף שקלים

דואק שרק חזרה לחדשות לפני מספר שבועות, אחרי חופשת לידה ממושכת תובעת כעת את החברה על סך 250 אלף שקלים. מי שמייצג את דואק בתביעה הוא עורך הדין, אסף שרעבי. בכתב התביעה מצויינות העובדות כי החברה השתמשה בשמה ותמונתה של דואק ללא ידיעתה וללא הסכמתה.

דואק שיתפה על החזרה לעבודה

לפני מספר שבועות הודיעה דואק כי היא חוזרת לעבודה בחברת החדשות לאחר כמעט שישה חודשים בהם הייתה בחופשה לידה. "אני בכיתי. וגם הוא קצת (אבל רק כי יוצאות לו שיניים). ניסיתי להסביר לו שהיום אני הולכת מוקדם וחוזרת מאוחר ושאני עדיין רק שלו. ואז היה עוד קצת בכי (שלי. הוא כבר היה מבסוט עם נשכן בפה), עד שבסוף הצלחתי להיכנס לאוטו ולצאת לנווה אילן. חוזרת הבוקר לאולפן אחרי 5 וחצי חודשים של חופשת לידה. אין לי מושג איך העולמות ישתלבו וקצת מקווה שזה יהיה יותר קל ממה שאני חושבת", שיתפה כתבת חדשות 12.

הפוסט של דואק: