שליין: הצעתי למרב מיכאלי לשחרר מהדיבור בלשון נקבה, היא לא עזבה

מנחה הטלוויזיה פרסם פוסט הומוריסטי על התעקשותה של בת זוגתו לדבר בלשון נקבה: "כשאבא שלי ביקש מאמא להתאחד עם מרצ, היא סירבה. כשהוא הציע לה לעזוב את הדיבור בנקבה, היא לא עזבה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/11/22 15:14 כז בחשון התשפג

שליין: הצעתי למרב מיכאלי לשחרר מהדיבור בלשון נקבה, היא לא עזבה
צילום: Miriam Alster/Flash90

מנחה הטלוויזיה, ליאור שליין, שהוא גם בן זוגה של שרת התחבורה, מרב מיכאלי, מרבה לכתוב פוסטים הומוריסטיים ברשתות החברתיות על ההתרחשויות הפוליטיות. בפוסט מצחיק במיוחד, התייחס שליין בין היתר, להתעקשות של בת זוגו לדבר בלשון נקבה, וצירף תמונה שלו עם בנם אורי.

שליין: הצעתי לה לעזוב את הדיבור בנקבה

"כשאבא שלי ביקש מאמא להתאחד עם מרצ, היא סירבה. כשהוא הציע לה לעזוב את הדיבור בנקבה, היא לא עזבה. ופעם הוא רמז שהמזגן ברכבת לא חשוב, וראיתי שהיא לא מקשיבה. אבל היום אבא צעק ״מספיק! יש דרבי! אז אימא ויתרה, והפשיטה אותי מהחולצה האדומה", כתב שליין.

סערת "הילד מאמזון": התשובה הצינית של ליאור שליין לרב עמיחי אליהו

כזכור, לפני כחודש החליטה שרת התחבורה, מרב מיכאלי, כי היא תחנוך את קו המטרונית החדש בחיפה בנסיעתו הראשונה בשבת, וכך אכן קרה. מי שזעם על החלטתה הוא חבר הכנסת מטעם עוצמה יהודית, הרב עמיחי אליהו שהגיב בחריפות וכתב: "מי שקנתה ילד באמזון לא תחנך אותנו על סובלנות ולא תכפה עלינו את הערכים שלה. עם ישראל ימשיך לכבד את השבת", כתב.

 ליאור שליין,  בן זוגה של מיכאלי, ומי שבעצם דחף להולדת הילד בפונדקאות, הגיב לאליהו בציניות חדה וכתב: "אני קניתי, לא מרב. מי נותן לנשים להחזיק כסף??".