שירה ברלב עמרם חוגגת: "אין סיבה לשמור בסוד"

כוכבת האינסטגרם המוכרת נוהגת לשתף לא פעם ברגעים מחייה האישיים, והפעם היא גילתה לאלפי העוקבים ברשת החברתית בשורה משמחת במיוחד, המגיבות מיהרו לפרגן: "הכי מרגש בעולם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/11/22 22:46 כו בחשון התשפג

שירה ברלב עמרם חוגגת: "אין סיבה לשמור בסוד"
שירה ברלב עמרם, צילום: שילת מזרחי

בשעה טובה: הבלוגרית והמשפיענית שירה ברלב עמרם חגגה השבוע בשורה טובה במיוחד, כאשר שיתפה עם קהל העוקבות ברשת כי היא מצפה לבן נוסף לה ולבעלה תמיר, אח קטן לשחר. עמרם, שנוהגת לשתף לא פעם ברגעים מחייה האישיים, כתבה כי בכלל תכננה לספר בשלב מאוחר יותר של ההריון. 

"יום אחד בשבוע שעבר הייתי ממש מוצפת ובכיתי בטירוף", כך חשפה בגילוי לב, "שיתפתי את תמיר שאני שומרת כל כך הרבה בבטן. אני אוגרת כל כך הרבה שאני כבר לא יכולה לנשום. דיברנו והבנו שההריון זה דבר כל כך משמח ומבורך ב"ה, הבטן כבר יצאה ואין סיבה בשלב כזה לשמור עליו בסוד. רציתי לשחרר את זה". בעודה פונה לעוקבות הוסיפה, "אני מרגישה הקלה גדולה והתרגשות עצומה עם כל הודעה והודעה שאתן שולחות לי. חיכיתי ממש לחלוק את זה איתכן". המגיבות כמובן מיהרו לשמוח איתה, קארין קליינברג פרגנה: "איזה גדול השם. צמרמורת. בשעה טובה המשך הריון קל תקין בריא ומוצלח". מעצבת המטפחות אחינועם אביטל התרגשה: "הכי מרגש בעולם חברה שלי".