שירה בר-לב עמרם משיקה: "לא רק סיפור של בגדים יפים שאני יכולה ללבוש בתור דתייה"

מותג האופנה הצנועה המוביל שדה-בר והבלוגרית המוכרת משיקות קולקציה משותפת שכולה העצמת נשים ונערות במצוקה, את הקולקציה המשותפת תכלול שמלות, חולצות ואוברולים שונים והיא תימכר בחנויות הרשת בפתח תקווה, ירושלים וגבעת שמואל

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/07/22 16:56 יח בתמוז התשפב

שירה בר-לב עמרם משיקה: "לא רק סיפור של בגדים יפים שאני יכולה ללבוש בתור דתייה"
שירה ברלב עמרם, צילום: שילת מזרחי

תחייכי את זה: הבלוגרית והמשפיענית שירה ברלב עמרם משיקה קולקציה משותפת יחד עם מותג האופנה המוכר "שדה בר". קולקציה שמעצימה נערות צעירות שחוות קשיים רגשיים וחברתיים בגיל ההתבגרות. 

מתוך ניסיון אישי ולאחר משברים קשים שחוותה בצעירותה, יזמה ברלב את הקו "תחייכי את זה", ובאמצעות פעילות ברשת החברתית היא מוכיחה לנערות במצוקה שיש אור בקצה המנהרה. הקולקציה המשותפת תכלול שמלות, חולצות ואוברולים שונים והיא תימכר בחנויות הרשת בערים פתח תקווה, ירושלים וגבעת שמואל וכן תתאפשר לרכישה דרך האינטרנט.

שירה ברלב עמרם

שירה ברלב עמרם צילום: שילת מזרחי

"הקולקציה היא לא רק סיפור של בגדים יפים שאני בתור מישהי דתיה יכולה להרשות לעצמי ללבוש", סיפרה הבלוגרית המוכרת, "מאחוריה עומד רצון משותף שלי ושל יוצרות 'שדה-בר' לייצר קולקציה ולתת לכל נערה ואישה צעירה את הלוק שיעשה לה את התחושה הנעימה ביותר, הנוחה ביותר והשיקית ביותר. שכל אחת תוכל להרגיש שלמה עם עצמה ועם מי שהיא". 

עדי כהן, בעלת המותג "שדה בר", סיפרה על החשיבות הרבה בתחושה הנוחה של כל אישה בבגדים שהיא לובשת. "לא רק נוח ברמת הטקסטורה והגזרה אלא להרגיש נוח עם עצמה, שהיא לובשת את הדבר שהיא הכי אוהבת ושעושה לה בפנים הכי טוב, קולקציה משותפת עם שירה ותחייכי את זה זה זאת אמירה חשובה שלנו שלבוש הוא הרבה מעבר ליופי, הוא כלי לצמיחה אישית".