בואו להיות הזוג הסרוג הבא שיככב במירוץ למיליון | כך נרשמים

אחרי שעברה לקשת 12, החל הליהוק לתכנית המצליחה 'המירוץ למיליון' | בעבר כיכבו בתכנית זוגות סרוגים שהגיעו לגמר אך לא ניצחו, אולי הפעם זה יקרה? | כך נרשמים

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/11/22 13:22 ל בחשון התשפג

בואו להיות הזוג הסרוג הבא שיככב במירוץ למיליון | כך נרשמים
אריאל וקארין קליינברג בתכנית , צילום: מיכה לובטון ויח"צ רשת 13

תוכנית הריאליטי האהובה המירוץ למיליון חוזרת בבית חדש, וכבר עבודת הליהוק התחילה. המירוץ למיליון מטיסה זוגות ברחבי העולם, במטרה להגיע ראשונים לפרס הנחשק של לא פחות ממליון שקלים.

כך תירשמו

כזכור, בשבוע שעבר עברה התכנית מרשת 13 לקשת 12. בערוץ 13, שהיו בעלי הפורמט והיחידים שיכולים להפיק אותו בישראל, ויתרו על הזכויות ומי שכאמור קפצה על המציאה היא המתחרה הישירה שלה קשת 12. במהלך השנים דתיים רבים כיכבו בתכנית, והתכנית אפילו זכתה למערכון מצליח של אנדרדוס. אנחנו כאן כדי להודיע לכם שנפתחה ההרשמה.


(המערכון האהוב של אנדרדוס)

בהודעה של קשת 12 נכתב: "זוגות, בני משפחה, חברים, קולגות - אם אתם מעל גיל 18, אוהבים אקסטרים, עובדים טוב ביחד וחושבים שיש לכם מה שצריך כדי לנצח אנחנו מחפשים אתכם". חושבים שאתם מתאימים לייצג את המגזר בכבוד? מלאו את טופס הרשמה המקוון: https://bit.ly/3V4KDa2.

הזוגות הסרוגים שכיכבו על המסך: עקיבא וענהאל שמואלי ואריאל וקארין קליינברג

כאמור, למגזר יש רומן ארוך עם התכנית שהתחיל עוד בעונה השנייה כאשר למקום השני הגיעו הזוג עקיבא וענהאל שמואלי. גם בעונה השביעית השתתף זוג סרוג שהגיע למקום השני: אריאל וקארין קליינברג.

בראיון לכיפה סיפרו בני הזוג קליינברג על חוויית ההשתתפות בתכנית מההיבט הדתי, וקארין אמרה: "האמת שזה לא דבר פשוט, אני צוחקת ואומרת שהיינו גם בהישרדות ובעוד כמה משימות חוץ מהתכנית עצמה, היינו מאוד רעבים כל הזמן, יש מקומות כמו זמביה וזימבבואה שבהם אין בית חב"ד ולא יכלו לספק לנו אוכל מבושל כשר, אז כל מה שאכלנו היה מלפפון ועגבניה בבוקר, קרקרים בצהריים ומנה חמה בערב, נושא האוכל היה קשה ומורכב והסתובבנו ימים ארוכים רעבים מאוד".