מחטף: התוכנית שהביאה לנו את כוכבות הרשת הדתיות עוברת לערוץ 12

תוכנית הריאליטי "המירוץ למיליון" תעלה בקרוב בעונה חדשה אבל לא בערוץ 13 שוויתר עליה. בערוץ 12 קפצו על המציאה ויפיקו את העונה החדשה של התוכנית

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/11/22 18:51 כג בחשון התשפג

מחטף: התוכנית שהביאה לנו את כוכבות הרשת הדתיות עוברת לערוץ 12
נמל תעופה, צילום: shutterstock

תוכנית הריאליטי חוזרת בבית חדש: המירוץ למיליון, תוכנית הריאליטי שמטיסה זוגות ברחבי העולם במטרה להגיע ראשונים לפרס הנחשק חוזרת. בערוץ 13 שהיה בעלי הפורמט והיחידים שיכולים להפיק אותו בישראל ויתרו לאחרונה על הזכויות בהפקת התוכנית ומי שקפצה על המציאה הוא המתחרה הישיר, ערוץ 12.

בערוץ 12 נתנו אור ירוק להפיק את העונה הבאה של התוכנית ותהליך ליהוק המשתתפים יחל בקרוב כשמיד לאחריו יחלו גם הצילומים ברחבי העולם. התוכנית כזכור הביאה לנו כמה מכוכבות הרשת הדיות המוכרות ביותר כמו אנעאל ועקיבא שמואלי שאף הגיעו לגמר התוכנית וקארין קליינברג.

המירוץ למיליון בכנסת

המירוץ למיליון צילום: פלאש 90

כוכבת המירוץ למיליון משתפת על השנה הראשונה בנישואין

קליינברג שהפכה מאז לאושיית רשת עם אלפי עוקבים שיתפה לאחרונה את האמת שלה על השנה הראשונה בחיי הנישואים. קליינברג טענה כי רוב העולם לא מספר את האמת על השנה הראשונה לנישואים. "כמעט ולא קיימים אנשים שיספרו לכם את האמת על השנה הראשונה לנישואים. החודשיים לפני החתונה שלנו היו החודשיים הכי קשים שלנו בתור בני זוג. 3 וחצי שנים שאנחנו ביחד ומעולם לא רבנו כל כך הרבה כמו באותם חודשים", כתבה אושיית הרשת הסרוגה.

עוד הוסיפה וכתבה כי "לא אשכח שאשכרה שאלתי את עצמי: ״האם אני בטוחה שאיתו אני רוצה להתחתן״⁉️ החתונה מגיעה עם התרגשות ענקית, שמחה, אהבה, פרפרים ואושר אין סופי. אחרי החתונה צוחקים על הריבים המטופשים. ומבינים כמה כל ריב היה פשוט מיותר. עוברים לגור ביחד בפעם הראשונה ואחרי תקופה שעדיין החתונה מרחפת מעלינו הפיצוץ הזה קורה".