אברי גלעד פונה לרב טאו: "לא חשבת שתהיה באותה קבוצה עם כדורגלנים וזמרים"

מגיש הטלוויזיה נוהג לחלוק עם קוראיו בעיתון את מסקנותיו מענייני היום, והפעם התייחס לחקירה שנפתחה נגד מנהיגה הרוחני של מפלגת נעם. עוד הוסיף תהייה מה יעלה בגורל התנועה: "תתפרק? תתחזק?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/11/22 13:56 כד בחשון התשפג

אברי גלעד פונה לרב טאו: "לא חשבת שתהיה באותה קבוצה עם כדורגלנים וזמרים"
הרב טאו. נגד העלייה להר הבית, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

זמן מה חלף מאז יצאה לאור הפרשה שמסעירה את הציבור הדתי, במסגרתה נפתחה חקירה נגד הרב צבי טאו בגין תלונה על הטרדה מינית. איש התקשורת אברי גלעד, התייחס לנושא ובטורו השבועי שהתפרסם היום (ו') בישראל היום, פנה בדבריו לרב טאו עצמו: "בחיים לא חשבת שתהיה באותה קבוצה עם כדורגלנים וזמרים, אבל נפלאות דרכי הבורא. הנה למרות התלונות הקשות נגדכם, קהל אוהדיכם ממשיך לתמוך בכם בכל זאת, לבזות את הקורבנות ולהאשים את כל העולם במעשים שאתם מואשמים בהם, כדי לא לעצור ולעשות איזה חשבון נפש קטן". 

אברי גלעד.

אברי גלעד. צילום: פלאש 90. אורן נחשון

בדבריו, שלח גלעד ברכות לרבנים הבכירים שביקשו לחקור את העובדות ולא שכח את הדיון סביב אמינות המתלוננות: "בוז עמוק לרבנים, למגיבים, ובמיוחד לנשים שמיהרו למצוא איך ניתן להשחיר כל מתלוננת ספציפית ואת כולן ביחד". עוד הוסיף תהייה מה יעלה בגורלה של מפלגת נעם, שהרב טאו הוא מנהיגה הרוחני, "מעניין כמה זמן יחלוף עד שחלק מהציבור יאמין שיש פה תפירת תיק כדי להשתיק את הרב טאו, מרתק מה יקרה למפלגת הסחת הדעת, נעם, אם מייסדה יישב על ספסל הנאשמים, ואם חשדות דומים כלפי עוד מי מאנשיה יצוצו לפתע. תתפרק? תתחזק? והכי מעניין מי מתלמידיו של הרב יהיה הראשון לקום ולומר - אם אלה פני הדברים, את כל מה שלמדתי ממנו אני זורק עכשיו לפח כמו שעשיתי לחיים ולדר. אחי ההומו - תן חיבוק".