שרן השכל מצטרפת לאילה בן גביר: "גם אני נושאת אקדח"

חברת הכנסת מהמחנה הממלכתי מגיבה לסערת האקדח של אשתו של איתמר בן גביר, אילה, ומשתפת: "אם זו הייתה תמונה של גברים, אני בספק גדול שהייתה מתעוררת זעקה גדולה כזו. אילה אישה חזקה ומצליחה בזכות עצמה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/11/22 12:20 כג בחשון התשפג

שרן השכל מצטרפת לאילה בן גביר: "גם אני נושאת אקדח"
שרן השכל במטווח, צילום: ללא

הרשת סערה בתחילת השבוע, כאשר רעיית ראש הממשלה המיועד, שרה נתניהו, אירחה את נשות ראשי הקואליציה העתידית לפגישת גיבוש ראשונה, ואילה בן גביר הגיעה עם אקדח. היא ספגה ביקורות שונות, וזכתה אפילו לחיקוי בארץ נהדרת. היום (ה') היא מקבלת חיזוק מחברת הכנסת שרן השכל.

"אילה היא אמא לשישה שגרה בחברון ונוסעת עם ילדיה בכבישים שיש בהם סכנה ממשית"

"קשה לי להישאר אדישה לשיח סביב אילה בן גביר והביקורת שהיא סופגת על כך שהיא נושאת אקדח", פתחה השכל בפוסט ברשתות החברתיות שלה. "מאז שירותי כלוחמת מג"ב, גם אני נושאת אקדח בתקופות מסוימות ואני רואה בזה חובה לנוכח המצב הביטחוני במדינה שלנו. אילה היא אמא לשישה שגרה בחברון ונוסעת עם ילדיה בכבישים שיש בהם סכנה ממשית".

נזכיר כי בן גביר עצמה גם תקפה את התגובות הארסיות נגדה והסבירה: "גרה בחברון, אמא לשישה מתוקים ונוסעת בכבישים מוכי טרור ונשואה לבעלי שהוא האיש המאוים במדינה, וכן, יש לי אקדח. תתמודדו".

אילה בן גביר והאקדח

אילה בן גביר והאקדח

מה היה קורה אם זו הייתה תמונה של גברים?

"מה שהעצוב זה שאם זו הייתה תמונה של גברים, אני בספק גדול שהייתה מתעוררת זעקה גדולה כזו", היא אומרת, ומשתפת בהיכרות שלה עם אילה: "את אילה הכרתי לפני מספר שנים כחלק מפעילותי סביב הר הבית. היא אישה חזקה ומצליחה בזכות עצמה, פעילה אידיאלוגית וחברתית מוכרת הפועלת באזור ובסביבה עויינת לרוב כמו גם מגוריה. לכל איש ואישה מגיעה תחושת ביטחון ואנחנו לא חייבים להישען על אף אדם בשבילה. את אישה בפני עצמך, ללא קשר למי את נשואה. אני מחזקת אותך".