אילה בן גביר לעיתונאים הבכירים: "כן, יש לי אקדח, תתמודדו"

התמונה של רעיית השר לביטחון הפנים המיועד, הגיע למפגש הגיבוש אצל שרה נתניהו, כשהיא נושאת אקדח להגנה עצמית. העיתונאי ברק רביד כתב: "האקדח על החצאית זה מקולקציית יאסר ערפאת?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/11/22 17:54 כ בחשון התשפג

אילה בן גביר לעיתונאים הבכירים: "כן, יש לי אקדח, תתמודדו"
אילה בן גביר והאקדח, צילום: ללא

רעיית ראש הממשלה המיועד שרה נתניהו, אירחה היום (ב') את נשות ראשי הקואליציה לפגישת גיבוש ראשונה אחרי הניצחון המובהק של הימין בבחירות. בפגישה השתתפו יפה דרעי, רבקה גולדקנופף וגלית מעוז. מי שמשכה את עיקר תשומת הלב היתה רעייתו של איתמר בן גביר, אילה, שהאקדח אותו היא נושאת מטעמי הגנה עצמית, בלט היטב באחת התמונות. 

האקדח בתמונה גרר אחריו לא מעט תגובות, גם מצד עיתונאים בכירים. בן גביר לא נותרה חייבת, והגיבה בחשבון הטוויטר, למלעיזים: "גרה בחברון, אמא לשישה מתוקים ונוסעת בכבישים מוכי טרור ונשואה לבעלי שהוא האיש המאויים במדינה, וכן, יש לי אקדח. תתמודדו".

"כשהיא נושאת אקדח על חצאיתה"

טל שניידר מאתר "זמן ישראל", כתבה בחשבון הטוויטר שלה בצמוד לתמונה המדוברת: "רעיית שר ביטחון הפנים המיועד נפגשה הבוקר עם אשת ראש הממשלה המיועד, במלון וולדורף אסטוריה בירושלים כשהיא נושאת אקדח על חצאיתה". 

ברק רביד מאתר "וואלה", שיתף את דבריה וכתב בעצמו: "האקדח על החצאית זה מקולקציית יאסר ערפאת?". הסופרת ועיתונאית "הארץ", איריס לעאל, הגיבה בעוקצנות גם היא: "מעט מהשילוב הנהדר של קומדיה דלארטה וטרגדיה יוונית שיהיו חיינו בקרוב. יש למה לצפות".

הציוץ של ליאור שליין:

מנגד, עיתונאי "מקור ראשון", הגיב לטל שניידר בציניות: "אנחנו בשנת 2022 נשים יכולות וצריכות לעשות הכל בדיוק כמו גברים ואיש לא יעצור אותן תפסיקו להיות חשוכים - תראו איילה בן גביר עם אקדח איזה מוזר איזו אישה משונה חחחחחחחח".

העיתונאי והיועץ האסטרטגי אברהם גרינצייג, נעמד גם הוא לצד בן גביר: "דברים שמפחידים את השמאל: דמוקרטיה (כפשוטה), חופש הביטוי, הזכות להגנה עצמית".