ללא מילים: התשובה של אביב אלוש לסערת נתן זהבי

סערת התפילין מבית מדרשו של נתן זהבי לא נרגעת, ואחרי שאביב אלוש ענה לו בפוסט ובסטורי באינסטגרם הפעם הוא בחר בדרך שונה ומיוחדת: "אין לי ספק שזה הולך להיות מדהים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/11/22 09:18 כג בחשון התשפג

ללא מילים: התשובה של אביב אלוש לסערת נתן זהבי
אביב אלוש, צילום: יח"צ

נתן זהבי התבטא בתחילת השבוע בחריפות נגד הציבור הדתי והחרדי ואמר כי היה שמח "לו כמה מכם היו היו קושרים את התפילין לגרון שלהם ותולים את עצמם מרוב שהם לא עושים כלום". הדברים הבוטים עוררו סערה, והשדרן הושעה מתפקידו. לצד הצעדים המשמעתיים נגדו, הסלבס ענו לו ברשתות החברתיות.

אחדות וחיבורים

אביב אלוש, פרסם היום (ה') תמונה שלו עטור בתפילין וכתב: "כבר תקופה שהצלם טל עבודי המוכשר והיקר עובד על פרויקט צילום כל כך יפה ומרגש על 'תפילין' ואני כל כך שמח שיצא לי לקחת חלק בפרויקט החשוב הזה שכל כולו מתעסק באחדות וחיבור של כל החלקים של העם שלנו".

אלוש המשיך: "אתמול הוא העלה טעימה קטנה מהפרויקט לאור זה שהתפילין תפסו את כל הפוקוס השבוע. אין לי ספק שזה הולך להיות מדהים. אח שלי אתה אלוף".

אביב אלוש: "כל הזכויות שמורות לנתן זהבי הצדיק"

הזמר והשחקן המתחזק פרסם השבוע גם סטורי ופוסט בנושא. בסטורי הוא שיתף עוד תמונה שלו עטור בתפילין וכתב: "לידע כללי, תפילין לא קושרים סביב הצוואר. מניחים אותם על היד כנגד הלב, ועל הראש כנגד המוח. כל הזכויות שמורות לנתן זהבי הצדיק".

בנוסף, אלוש פרסם בעמוד האינסטגרם שלו תמונה של יהודי עטור תפילין בשואה וכתב: "תזכורת אוהבת. לכל אחד ואחת מאיתנו. עם ישראל חי וחי חופשי בארצו המובטחת והיהודית. 'אין לנו ארץ אחרת' זה לא סתם סלוגן שתפס טוב. זאת עובדה קיימת שאין ל-'עם היהודי' ארץ אחרת. שנאה העצמית ושנאת החינם בינינו חייבות להיפסק. וכל אחד ואחת מאיתנו צריכים לקחת על זה את האחריות. שנ[ר]אה מעלת חברינו ולא חסרונם".