יבנה חוגגת: בן ה-37 נבחר לראשות העיר

רועי גבאי הוא ראש העיר הנבחר של יבנה. גבאי זכה ב-51% מקולות הבוחרים בעוד שחיים מסינג זכה ב- 47% ושמעון עשור זכה ב-2% מהקולות

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/11/22 07:47 כב בחשון התשפג

יבנה חוגגת: בן ה-37 נבחר לראשות העיר
רועי גבאי, צילום: טנא תקשורת

שנה לפני הבחירות בשאר הרשויות נערכו אתמול הבחירות המיוחדות לראשות העיר יבנה, בשל מותו המוקדם של ראש העיר, צבי גוב-ארי. האזרחים הצביעו ב-67 קלפיות שכללו 18 קלפיות נגישות מיוחדות, עד לשעה 22:00. בשעות הלילה המאוחרות (בין שלישי לרביעי) הגיעו התוצאות הרשמיות ורועי גבאי הוא ראש העיר הבא של יבנה.

גבאי זכה ב-51% מקולות הבוחרים בעוד שחיים מסינג זכה ב- 47% ושמעון עשור זכה ב-2% מהקולות. לאחר הנצחון אמר גבאי: "אנחנו מודים לאלפי תושבי יבנה שבחרו להוציא את יבנה לדרך חדשה. למרות אחוזי ההצבעה הנמוכים, אנו שמחים שהדרך הנקיה בה הלכנו הוכיחה את עצמה. אני מקבל את התפקיד ביראת כבוד. בבוקר נתחיל לפעול יחד כדי להצעיד בע"ה את יבנה קדימה".

צפו בחגיגות:

ראש העיר הצעיר נבחר לראשונה למועצת העיר יבנה בבחירות לרשויות המקומיות ב-2013 וכיהן כחבר המועצה במשך עשר שנים, במקביל לכהונתו של גוב-ארי ז"ל כראש העירייה. בבחירות לרשויות המקומיות ב-2018 הוביל את רשימת "יבנה במרכז" וכיהן כיו"ר האופוזיציה במועצת העיר. במקביל שימש כיזם וכמנכ"ל במספר חברות הזנק.