"לצערי הרב לא יודעים": בן אל תבורי חושף באומץ הפרעה נפשית

בפוסט חשוף שכתב קראת יום הולדתו ה 4 של בנו - תו פרינס, חשף תבורי באומץ כי הוא מאובן במאניה דיפרסיה מגיל 18. תבורי התייחס גם להקלטות שנחשפו "אני מצטער על המילים הקשות. המניה זה לא תירוץ לשום התנהגות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/11/22 10:33 כא בחשון התשפג

"לצערי הרב לא יודעים": בן אל תבורי חושף באומץ הפרעה נפשית
בן אל תבורי , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בן אל תבורי, מי שעד לא מזמן היה החלק השני בצמד 'סטטיק ובנאל', פרסם היום פוסט מרגש ואמיץ לקראת יום הולדתו ה - 4 של בנו תו פרינס. בנו שניצב במרכזה של מערכת יחסים מורכבת הוזכר בהקלטות בהן נאמרו אמירות פוגעניות גם כלפיו. 

"לצערי דלפו הקלטות אישיות ביני לבין אמך, הקלטות שלא ציפיתי שתשמע שתגדל"

בפוסט שכתב חושף הוא תבורי כי הוא מאובחן במאניה דיפרסיה שלעיתים מתפרצת לו, תוך שהוא מכוון לתוכן ההלטות שנחשפו. תבורי פתח את הפוסט באיחול מזל טוב לבנו והתייחס להקלטות בהן נאמרו דברים קשים ובוטים כנגד אמו של תו ונגד בנו, "ילד שלי, היום אתה בן 4 מי היה מאמין, איך הזמן טס. אתחיל בזה שלצערי דלפו הקלטות אישיות ביני לבין אימך, הקלטות שלא ציפיתי שתשמע שתגדל, כי הם לא באמת היו מכוונים אליך. אבל אתה תשמע"

"לצערי הרב לא יודעים, אבל אני מאובחן במאניה כבר מגיל 18" 

תבורי המשיך באומץ וחשף את ההתמודדות הנפשית הלא פשוטה שלו והצטער על המילים הקשות שאמר "לצערי הרב לא יודעים, אבל אני מאובחן במאניה כבר מגיל 18. שלפעמים מתפרצת, במיוחד על אנשים שאני אוהב ויכולים לגעת לי ברגש. אז ילד יקר שלי שתדע שכלום לא היה מכוון אליך, ואני מצטער על המילים הקשות". 

הזמר המשיך והוסיף כי המאניה היא לא תירוץ לשום התנהגות וכי הוא מתחרט על הדברים שנאמרו ובכלל לעצם זה שהגיע למצב הזה, "המניה זה לא תירוץ לשום התנהגות, ושום צורת דיבור. ואני מצטער בין היתר בפני כל מי ששמע את ההקלטות. ולעולם לא אסלח לעצמי שנתתי לעצמי להגיע למקום הזה".

"אני תמיד אוהב ויאהב אותך, לא משנה מה יגידו לך"

לסיום כתב בן אל כי הוא מתכוון לעשות הכל על מנת שבנו יתגאה בו "תו אני מאחל שבעזרת ה׳ תגדל ותהיה גבר גבר ואני אעשה הכל. אבל הכל. כדי שאתה תתגאה בי. תודה לך שבאת לעולם. תודה לך שאתה קיים. אני תמיד אוהב ויאהב אותך, לא משנה מה יגידו לך. תמיד לצידך, אבא".