האושייה הדתית הפסיקה עם הרמזים: "אישה מאושרת אומרת מה היא רוצה"

נטע ברודיאנסקי, אחת ממדריכות הכלות המפורסמות בישראל, בפוסט מפתיע באינסטגרם: כשאני רוצה פרחים אני אומרת לבעלי במפורש | "החלטתי שבמקום להתעסק כל פעם בלרמוז לו אני משנה גישה ואומרת הכל בבירור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/10/22 19:43 ז בתשרי התשפג

האושייה הדתית הפסיקה עם הרמזים: "אישה מאושרת אומרת מה היא רוצה"
צילום: Nati Shohat/Flash90

כוכבת האינסטגרם הדתייה, נטע ברודיאנסקי, אחת ממדריכות הכלות המפורסמות בישראל שמייעצת לזוגות, כלות ורווקות ואף השיקה קורס ראשון מסוגו על איך מתחזקים את הקשר בימי הנידה, בעצה מפתיעה לנשים: אתן רוצות? תבקשו. "אחרי שנים ביחד, אין סוף ציפיות, רצון עצום שבעלי יבין דבר מתוך דבר והתנסות מבאסת בעשרות רמזים - הבנתי. הבעל לא מבין רמזים".

הבעל לא מבין רמזים אז החלטתי לשנות גישה

היא שיתפה בחוויה אישית: "אני מספרת איזה זר יפה יש בחנות או איזה תכשיט מהמם ראיתי ובעלי מתלהב יחד איתי, אבל שם זה נגמר. במבחן התוצאה? הוא לא הבין שזה רמז עבה מאוד. את אומרת א׳ הוא מבין ב׳. אז החלטתי שבמקום להתעסק כל פעם בלרמוז לו אני משנה גישה ואומרת הכל בבירור 'מאמי אני אשמח לקבל פרחים בשבת'".

נטע ברודיאנסקי

נטע ברודיאנסקי צילום: דוד ברודיאנסקי

ברודיאנסקי מספרת שנשים רבות מופתעות מהעצה ותוהות מה עם אפקט ההפתעה. היא מסבירה: "החלטתי שאני רוצה להיות מאושרת, ואישה מאושרת אומרת מה היא רוצה, בבירור. אישה מאושרת לא מחכה לראות האם הוא יזכור או לא ואז מתבאסת ביום ההולדת של עצמה. היא מתזכרת ואומרת. אישה מאושרת לא מחכה שמישהו ירים את הכפפה בבית - היא מרימה אותה. ואל תדאגו לאלמנט ההפתעה, אחרי מספר פעמים כמו כל דבר בחיים - זה הופך להרגל. ואז - כשהוא כבר יודע בדיוק, וכשאת הכי לא מצפה - הוא יגיע ויפתיע".

הזוגיות נראית אחרת

היא סיכמה: "הזוגיות נראית אחרת כשאני בוחרת לדבר ללא רמזים. זה משפר את התקשורת, את הזוגיות, מאפשר לבני הזוג להיות פתוחים וכנים והכי חשוב משחקי האגו זזים הצידה - למעשה, כשאישה בוחרת להיות מאושרת היא באמת תהיה".