מתמודדת נוספת לתפקיד יו"ר אמונה: "מגיע לנו להיות מיוצגות"

יו"ר מועצת ארגוני הנשים בישראל, אושרית סטבון, צפויה להתמודד לתפקיד יו"ר מועצת תנועת אמונה. "המפגש עם השטח הבהיר לי ביתר שאת שהאתגר החשוב והמשמעותי בעומד הוא להחזיר את אמונה לעם ואת נשות הציונות הדתית לאמונה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/11/22 15:05 טו בחשון התשפג

מתמודדת נוספת לתפקיד יו"ר אמונה: "מגיע לנו להיות מיוצגות"
אושרית סטבון, צילום: באדיבות המצולמת

ביום שלישי הקרוב, 15 בנובמבר, יערכו הבחירות לראשות תנועת "אמונה". יו"ר מועצת ארגוני הנשים בישראל, הסרוגה אושרית סטבון, שעומדת בראש הארגון שמייצג כשני מיליון נשים מארגוני הנשים הגדולים בישראל, מסיימת בימים אלה את כהונתה לאחר קדנציה בת ארבע שנים.

סטבון, היא תושבת היישוב אלון שבות שבגוש עציון, אם לשלושה ונשואה לרב מיכאל סטבון המשמש כרב הקיבוץ הדתי שלוחות שבעמק בית שאן. היא פעילה באמונה מזה כ-20 שנה בהתנדבות מלאה וחברה פעילה בוועדות השונות של הארגון ובאספה הכללית של הארגון מזה למעלה מעשור.

היא בעלת תואר שני (M.A ) בבי"ס למדיניות ציבורית וממשל מהאוניברסיטה העברית, ומהכנת מזה כשלוש שנים, כחברת מליאה במועצה האזורית בגוש עציון. היא מגיעה להתמודדות, עם ניסיון ציבורי של כשני עשורים בכנסת בהם שימשה כיועצת פרלמנטרית ומקצועית לשרים וחברי כנסת.

במהלך השנים סטבון הייתה שותפה בארבע ועדות המקצועיות הבין-משרדיות שעסקו בחשיבה ומסקנות וגיבוש מדיניות ממשלתית, מטעם משרדי הרווחה והמשפטים, ובוועדות שעסקו במיגור האלימות כלפי נשים ומטעם המשרד לשוויון חברתי ומשרד הכלכלה.

"מגיע לנו להיות מיוצגות"

"כמי שהובילה במשך ארבע שנים מורכבות ומאתגרות את מועצת ארגוני הנשים בישראל, אני מכירה היטב את המציאות והמורכבות של ארגוני הנשים בארץ", ציינה הבוקר סטבון במהלך ריאיון עמה. "דווקא מתוך כך, אני מודעת היטב לגודל המשימה החשובה. ישנם כ-70 ארגוני נשים בישראל,  אבל יש רק ארגון נשים דתי אחד: אמונה - תנועת האישה הדתית לאומית. תנועת אמונה, היא בראש ובראשונה ארגון נשים שאמור לייצג את כל המנעד הרחב של הציונות הדתית על גווניה השונים".

"ביום שלישי הקרוב, ב-15 בנובמבר ייערכו, אי"ה הבחירות, ואני תפילה שבעז"ה אזכה לקבל את אמון הבוחרות ולהיות שליחה נאמנה לכל נשות הציונות הדתית, מגיע לנו להיות מיוצגות. יחד  עם יו"ר ומנהלות הסניפים המסורות, יחד עם נציגות הציבור הדתי על גווניו, יחד בעזרת ה', נעשה נצליח".