"יופי זה בעיני המתבונן": תחרות מיס יוניברס לא תתקיים השנה בישראל

לראשונה מזה 70 שנה, תחרות "מיס יוניברס" לא תתקיים בישראל. בעקבות ההודעה הדוגמנית שמחה גואטה פרסמה בסטורי: "עדיף מאוחר מאשר לעולם לא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/11/22 10:15 טו בחשון התשפג

"יופי זה בעיני המתבונן": תחרות מיס יוניברס לא תתקיים השנה בישראל
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

בפעם הראשונה מאז שנת 1950, לא תישלח נציגה מטעם ישראל לתחרות מיס יוניברס. כפי שפורסם ב-n12, השנה תחרות היופי שקובעת מי האישה שתזכה בתואר האישה היפה בתבל, לא תתקיים בישראל.

לאחר הפרסום ההודעה של הנהלת התחרות, הדוגמנית שמחה גואטה, פרסמה סטורי בעד הפסקת התחרות: "בעידן שאין כזה דבר מודל יופי אחד, אתם באיחור. אבל עדיף מאוחר מאשר לעולם לא". עוד הוסיפה וכתבה: "מי צריך תחרות שאומרת מי מלכת יופי? יופי זה בעיני המתבונן וכבר מזמן היא לא היונה שתביא את השלום". 

גואטה חתמה את הסטורי עם אמירה חשובה עבור נשות ישראל: "כל אישה בישראל היא מלכה, אז מלכת היופי של ישראל לשנת 2022, ההיא כל אחת ואחת".

נציין, כי תחרות מלכת היופי מתקיימת בכל שנה במדינה אחרת, ובשנה שעברה, היא התקיימה בישראל, בעיר אילת. זאת הייתה הפעם הראשונה בהיסטוריה שהתחרות התקיימה בישראל, והיא נחשבת לתחרות היופי הנצפית ביותר בעולם. בדצמבר האחרון הגיעו לישראל נציגות מ-170 מדינות שונות, אשר התמודדו על הזכייה בתואר מיס יוניברס.