"התגעגעתי אז באתי": הכתב הסרוג חוזר לתאגיד

אוריה אלקיים עזב את כאן 11 לפני מספר חודשים במטרה לחשוב על היעד הבא, והודיע על הצטרפותו לצוות תוכנית התחקירים זמן אמת: "בעזרת השם נעשה טוב ונתקן עולם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/11/22 11:20 יג בחשון התשפג

"התגעגעתי אז באתי": הכתב הסרוג חוזר לתאגיד
אלקיים, צילום: רונן פדידה

מספר חודשים חלפו מאז הודיע הכתב הסרוג של תאגיד השידור הציבורי, אוריה אלקיים, על סיום תפקידו. בפוסט שהעלה אז לחשבון הפייסבוק שלו שיתף את העוקבים על החלטתו לקחת פסק זמן ולחשוב על היעד הבא, יש לי עוד לא מעט חלומות להגשים (לכתוב ספר נגיד) וכיווני קריירה נוספים לנסות, ואת כל זה צריך לדחוף ב-90 שנה פלוס מינוס. לא קל". 

השבוע נראה כי אלקיים מצא את היעד הבא שלו, שהתגלה דווקא במקום עבודתו הקודם. לאחר ששימש בתור הכתב לענייני חברה וחינוך בכאן 11, והיה אחראי על מספר חשיפות בתחום האזרחי-חברתי, הוא חוזר לתוכנית התחקירים של תאגיד השידור הציבורי. "התגעגעתי אז באתי וכו': שמח לעדכן בהתחלה מקצועית חדשה. הצטרפתי לצוות העיתונאים המעולה של תוכנית התחקירים 'זמן אמת'". עוד הוסיף בקשה לקוראים להפנות אליו סיפורים, "בעזרת השם נעשה טוב ונתקן עולם". 

אלקיים, בן 30, למד בישיבה התיכונית "תקוות יעקב" שבמושב שדה יעק. לפני שהתגייס לגלי צה"ל, הספיק ללמוד במשך שנתיים בישיבה הגבוהה בחיספין ברמת הגולן. אלקיים ידוע כמי שפרסם את תחקיר המוהלים, ותחקיר הרשמים שחשף את הרשימות השחורות של עולם הישיבות.