השבוע המשמח של שרה נתניהו נמשך עם מסר מבן גביר

שרה נתניהו, רעייתו של ראש הממשלה הנבחר חוגגת לא רק את חזרתו של בעלה לראשות הממשלה אלא גם יום הולדת. בין המברכים, רעייתו של השר המיועד בן גביר: "אישה נפלאה וחכמה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/11/22 22:58 יא בחשון התשפג

השבוע המשמח של שרה נתניהו נמשך עם מסר מבן גביר
שרה נתניהו, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

שבוע טוב עבר על שרה נתניהו: האישה שנמצאת לצידו של בנימין נתניהו תמיד עברה שבוע עמוס בסופו יכלה לחייך, בנימין נתניהו חוזר להיות ראש הממשלה. אבל מסתבר שזה לא השיא של השבוע שלה כשהיום (ש') חגגה נתניהו יום הולדת.

הציוץ של אילה בן גביר:

רבים ברשת וגם מאנשי הליכוד בירכו את רעיית ראש הממשלה הנבחר לרגל יום הולדתה וכמובן שגם נתניהו עצמו בירך: "מזל טוב ליום הולדתך, רעייתי האהובה שרה, משענת חיי ואם בני, שותפתי הנאמנה במסע חיי למען מדינתנו. אהבתך, תבונתך וגבורת רוחך הן סגולות נדירות שרבים בעם למדו להכיר במרוצת השנים. עד 120, שרל'ה שלי" כתב נתניהו. 

"תרימו לה היום יום ההולדת של הגב' שרה נתניהו"

כנרת בראשי, מגדולי התומכים בנתניהו כתבה גם היא: "תרימו לה היום יום ההולדת של הגב' שרה נתניהו. עד 100 כ 20 אישה יקרה". גם יושבת ראש לשכתו של נתניהו, חני בליווייס כתבה ברכה: "מזל טוב ליום הולדתך. במסע הבחירות קיבלת אהבה, תמיכה ואנרגיה בשפע מהמוני ישראל".

מתרגשים |

בן גביר, בירכה את שרה נתניהו | צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בין המברכים גם רעייתו של איתמר בן גביר, יושב ראש עוצמה יהודית שצייצה בטוויטר: "מזל טוב שרה ליום הולדתך".בהמשך מונה בן גביר כמה מהמעלות של שרה על פי היכרותה עם אשת ראש הממשלה: "בניגוד לתדמית המשמיצה שהתקשורת הדביקה לך, הכרתי אישה נפלאה וחכמה עם דאגה עמוקה לעם ישראל".

הציוץ של בנימין נתניהו: