הקומיקאי הדתל"ש: כשיצאתי מהארון אבא של וסראלוף קיבל אותי

הקומיקאי נדב אבקסיס הביע תמיכה מפתיעה, בחבר הכנסת והשר המיועד ממפלגת עוצמה יהודית, שהתבטא נגד מצעדי הגאווה. אבקסיס נזכר גם באביו של וסרלאוף שהיה ראש הישיבה שלו

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/11/22 19:14 יא בחשון התשפג

הקומיקאי הדתל"ש: כשיצאתי מהארון אבא של וסראלוף קיבל אותי
יצחק וסרלאוף, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

תמיכה מפתיעה: הקומיקאי נדב אבקסיס מתייצב לצידו של חבר הכנסת ומי שככל הנראה עומד להתמנות לשר יצחק וסרלאוף ממפלגתעוצמה יהודית. התמיכה מפתיעה עוד יותר על רקע דבריו של וסרלאוף שהתבטא בשבוע שעבר כנגד מצעדי הגאווה של הקהילה הגאה. 

המפגש של אבקסיס ואביו של וסרלאוף לאחר שיצא מהארון

הקומיקאי נדב אבקסיס התארח בתוכנית 'אולפן שישי' והגן על השר המיועד כשאמר: "אז מה אם הוא לא תומך במצעדים? הוא חייב להיות בעד?". בהמשך סיפר אבקסיס על זמנו בישיבה כשאביא של וסרלאוף, הרב יששכר וסרלאוף היה ראש ישיבתו. לדבריו אבקסיס הלך אליו לאחר שיצא מהארון והרב תמך בו ואמר לו שהוא מקבל אותו: "אבא של יצחק וסרלאוף, הרב יששכר וסרלאוף, היה ראש הישיבה שלי ארבע שנים. כשאני יצאתי מהארון אני הלכתי אליו הביתה, זה מתועד אפילו, והוא אמר לי: 'אני מקבל אותך ואוהב אותך כמו שאתה, עם מי שאתה'. אבא של יצחק וסרלאוף".

וסרלאוף: "ריגשת אותי"

בהמשך התייחס אבקסיס גם לאמירותיו של וסרלאוף בשבוע שעבר ואמר: "עכשיו יצחק וסרלאוף אומר 'אני לא תומך במצעדים', אז מה אם הוא לא תומך? רגע, אז מה? הוא גם אמר: "אני גם לא אצביע נגד, לא אעשה כלום" אז מה? הוא חייב להיות בעד?" היום הגיב לו וסרלאוף עצמו בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "נדב היקר, ריגשת אותי".

הציוץ של וסרלאוף:

וסרלאוף, בן 30, תושב דרום תל אביב. נשוי למוריה ואב לשלושה. בצעירותו שימש כמדריך וקומונר בתנועת 'בני עקיבא', ובצבא שירת כלוחם קרבי בחטיבת גולני. למד ולימד במשך 5 שנים בישיבת 'עוז ואמונה' שבדרום תל אביב, שהוקמה על מנת לשמר את הצביון היהודי של המקום. פעיל בולט בדרום תל אביב במאבק לגירוש המסתננים הבלתי חוקיים בחזרה לאפריקה