מסתמן: הסרוג שיהיה השר הכי צעיר בממשלה

יצחק וסרלאוף, מספר 2 בעוצמה יהודית, צפוי לקבל תפקיד שר בממשלה הבאה | הוא צפוי להיות השר הצעיר השני בתולדות ממשלות ישראל, אחרי יו"ר ש"ס, אריה דרעי

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/11/22 15:11 ט בחשון התשפג

מסתמן: הסרוג שיהיה השר הכי צעיר בממשלה
יצחק וסרלאןף, צילום: דוברות

השר הצעיר בממשלה: עם פרסום תוצאות המדגמים, בעצמה יהודית חגגו את הניצחון ובראשם איתמר בן גביר, מי שהפך לסנסציית הבחירות. בעוד בן גביר צפוי להתמנות לשר לביטחון הפנים, מסתמן כי מספר 2 ברשימה, יצחק וסרלאוף, גם יקבל תפקיד שר בממשלה הבאה. במידה והוא יקבל, הוא יהיה השר הכי צעיר בממשלה הנוכחית והשר הצעיר השני בהיסטוריה של ממשלות ישראל, אחרי יו"ר ש"ס אריה דרעי.

וסרלאוף, בן 30, תושב דרום תל אביב. נשוי למוריה ואב לשלושה. בצעירותו שימש כמדריך וקומונר בתנועת 'בני עקיבא', ובצבא שירת כלוחם קרבי בחטיבת גולני. למד ולימד במשך 5 שנים בישיבת 'עוז ואמונה' שבדרום תל אביב, שהוקמה על מנת לשמר את הצביון היהודי של המקום. פעיל בולט בדרום תל אביב במאבק לגירוש המסתננים הבלתי חוקיים בחזרה לאפריקה.

מנכ"ל עצמה יהודית: "מעריך שנקבל שמונה מנדטים"

בראיון לחדשות כיפה, הסביר וסרלאוף מה ההבדל בין עוצמה יהודית לסמוטריץ'. "הם פונים לקהל המצביעים של איילת שקד, לקהל הציוני דתי קלאסי ואנחנו לא רק, יש לנו קהל מאוד מגוון בכנסים, כל עם ישראל. זאת הבשורה שלנו אנחנו גורם מאחד. גם בתל אביב יש אנשים שתומכים בנו". 

איך הפנייה לכלל המגזר מסתדרות עם האמירות של הרב אליהו נגד הלהט"ב ומצעד הגאווה?

וודאי שאנחנו מתנגדים למצעד הגאווה, צריך לבטל אותו, לצעוד עם תחתונים ברחובות זה לא דבר חיובי, צריך לנהל על זה שיח, יש לי חברים להט"בים שזה מרתיע אותם ויש פה דיון מהותי על האופי של מדינת ישראל, אני כמובן אוהב כל יהודי ובכל תנאי.