אלו המקומות בהם תוכלו להשיג את ריבת האתרוגים של אביב אלוש

השחקן המתחזק שיתף באינסטגרם את עוקביו כי סיים להכין את הריבה המבורכת ועדכן במקומות בהם ניתן להשיג אותה: "כרגע אני שם בשני מקומות ואם אצליח אשתדל לשים בעוד אזורים בארץ"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/11/22 21:17 ט בחשון התשפג

אלו המקומות בהם תוכלו להשיג את ריבת האתרוגים של אביב אלוש
ריבת אתרוגים, צילום: shutterstock

כבכל שנה, השחקן אביב אלוש מכין ריבת אתרוגים גדולה שיש בה סגולות רבות. אלוש ממשיך מסורת ארוכת שנים במשפחה ומכין מהאתרוגים שבירכו עליהם במהלך החג ריבה גדולה שמיועדת לחלוקה לזיכוי הרבים. גם השנה, עם תום תקופת החגים, הוא עדכן את עוקביו בתהליך. היום (ה') הוא עדכן כי ניתן להגיע ולקחת מהריבה המבורכת.

מושב חמד ובית כנסת בתל אביב

"ריבת האתרוגים היא סגולה להרבה מאוד דברים אבל בעיקר עבור לידה קלה, פרי בטן וגמגום. הריבה עשויה רק מאתרוגים שהתפללו עליהם במשך שבעת ימי חג הסוכות ובנוסף הוספתי לא מעט תפילות תוך כדי התהליך אז אני מקווה שימשיכו להגיע כמו כל שנה רק בשורות טובות. כרגע אני שם בשני מקומות ואם אצליח אשתדל לשים בעוד אזורים בארץ", כתב אלוש באינסטגרם.

השחקן המתחזק עדכן במקומות בהם ניתן לאסוף את הריבה: "את הריבה יהיה אפשר למצוא מהיום בשעה 13:00 במכולת של מושב חמד (שעות הפעילות במשך השבוע א-ה 7:00-19:00 שישי עד 14:00), ובבית הכנסת 'אוהל לאה' ברחוב המשלטים 12 בתל אביב. שימו לב בבית כנסת רק בימים א-ה 10:00-13:00 ומשעה 16:00-19:00".