"אל תציעו לי אתרוגים שלא התפללו עליהם": כוכב 'להיות איתה' ממשיך במסורת המיוחדת

כמיטב המסורת, השחקן המתחזק אוסף אתרוגים שהתפללו עליהם במשך החג ומכין ריבה עם סגולות רבות: "יש את הסיפורים שלכם רק מהשנה האחרונה, סיפורים מרגשים מאוד" | ולמה הוא סירב לשמונים אתרוגים?

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/10/22 15:47 כד בתשרי התשפג

"אל תציעו לי אתרוגים שלא התפללו עליהם": כוכב 'להיות איתה' ממשיך במסורת המיוחדת
אביב אלוש, צילום: צילום מסך, אינסטגרם

כבכל שנה, השחקן אביב אלוש מכין ריבת אתרוגים גדולה שיש בה סגולות רבות. אלוש ממשיך מסורת ארוכת שנים במשפחה ומכין מהאתרוגים שבירכו עליהם במהלך החג ריבה גדולה שמיועדת לחלוקה לזיכוי הרבים. גם השנה, עם תום תקופת החגים, הוא עדכן את עוקביו בתהליך.

אלוש: "אתחיל להכין את הריבה בעוד שבוע וחצי" 

"הרבה כותבים לי ושואלים אותי, שואלות אותי, מה מה לגביי ריבת האתרוגים", פתח אלוש. "מעדכן אתכם שאני בעזרת השם בלי נדר אני מתכנן להכין את הריבה עוד איזה שבוע וחצי, בגלל הסיבה שאני אוסף עכשיו כמות גדולה של אתרוגים", הוא שיתף.

"אתמול דפק אצלי איזה בחור נחמד לי שהציע 80 אתרוגים"

"יש הרבה ביקוש מכל הארץ", אז נעשה כמה שאפשר, אל תציעו לי אתרוגים שלא התפללו עליהם במשך חג. אתמול דפק אצלי איזה בחור נחמד לי שהציע 80 אתרוגים, אבל כל הרעיון הוא אתרוגים שהתפללו עליהם. תודה על כל ההצעות ואני אעדכן אותכם לגבי ההמשך". בשנה שעברה האיסוף היה מבית כנסת בתל אביב, וכאמור, אלוש יעדכן בהמשך לגביי האיסוף.

"אני לא שם הכל על הריבה אבל כנראה שיש בזה משהו"

"יש סיפורים מדהימים מדהימים השנה, אני לא אשתף הסיפורים האלה אבל מי שרוצה מוזמן לעשות את זה בכיף. יש את הסיפורים שלכם רק מהשנה האחרונה, סיפורים מרגשים מאוד, 11 שנים, 6 שנים, דברים מדהימים ומרגשים, אני לא שם הכל על הריבה אבל כנראה שיש בזה משהו", סיכם השחקן האהוב.