הכתב הסרוג הסתלבט על היועץ של בנט: "אתם לא עוברים"

מגיש ערוץ 12 חזר לבחירות אפריל 2019 ושיתף בהומור על הרגע בו חזה את נפילתם של בנט ושקד עם הימין החדש: "היועץ התחיל להחוויר והצלם אמר לי, 'די, אתה רע'. אמרתי לו: בסדר, תן קצת ליהנות, בטוח הם יעברו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/11/22 15:56 ז בחשון התשפג

הכתב הסרוג הסתלבט על היועץ של בנט: "אתם לא עוברים"
עופר חדד , צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

במסגרת יום הבחירות, כתבי ופרשני חברת החדשות חזרו אחורה לרגעים שלא ישכחו ממערכות הבחירות הקודמות. העיתונאי הסרוג עופר חדד, מגיש התכנית 'שלוש' בערוץ 12, שיתף ברגע משעשע משלו. "בחירות אפריל 2019. בערך בשמונה וחצי בערב ניגש אליי אחד מיועציו הבכירים של נפתלי בנט. הוא שאל, 'מה קורה אצלכם במדגם?'".

"אתה היחיד שאמר לי בזמן אמת שלא עברנו את אחוז החסימה"

כזכור, באותה מערכת בחירות רצו נפתלי בנט ואיילת שקד תחת מפלגת 'הימין החדש'. המגיש לקח בהומור את השאלה וענה ליועץ המודאג: "ממה שאני מבין אתם לא עוברים את אחוז החסימה", דבר שאכן קרה לבסוף

"היועץ התחיל להחוויר והצלם אמר לי, 'די, אתה רע'. אמרתי לו: בסדר, תן קצת ליהנות, בטוח הם יעברו, חמישה מנדטים הם יביאו", שיתף חדד. "כנראה שניבאתי. אחרי כמה ימים הוא כתב לי, 'אתה היחיד שאמר לי בזמן אמת שלא עברנו את אחוז החסימה, כנראה שהמדגם שלכם הכי טוב'. לא סיפרתי לו, נהניתי לשמור על ההילה של הדיוק".

העקיצה של עופר חדד להדר מוכתר

בתחילת השבוע חדד פנה בבקשה פומבית ליו"ר צעירים בוערים שתפסיק להתקשר ולשלוח הודעות לטלפון שלו. "הדר מוכתר יקרה, לא יודע מי טירגט לך אותי בשוגג אבל אנא ממך, אני פונה אל הלב שלך, תניחי לטלפון שלי", כתב לאחר שספג ממנה שיחות ספאם והודעות רבות.