הכיר את אשתו בשידוך ולמד בישיבת עתניאל: דברים שלא ידעתם על עופר חדד

עופר חדד, המגיש הפופולרי של חדשות 12, נולד למשפחה דתית בראשון לציון, הדריך בבני עקיבא, הסתכסך עם הכיפה בצעירותו, אך חזר אליה באהבה גדולה. בהתחלה חשב להיות ביטחוניסט אך מהר מאוד התחרט ומאז הוא על המסך שלנו

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/01/22 17:57 טז בשבט התשפב

הכיר את אשתו בשידוך ולמד בישיבת עתניאל: דברים שלא ידעתם על עופר חדד
עופר חדד, צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

1. העיתונאי והמגיש, עופר חדד נולד בתאריך תשמ"ד (18.12.83) בראשון לציון למשפחה דתית לאומית, לאביו נפתלי חדד, חקלאי ולאמו שרי ששירתה שירות ממושך בצבא קבע והגיעה לדרגה בכירה, עופר הוא הבן שלישי מתוך ארבעה ילדים, בילדותו למד בבית הספר ממ"ד "הראל" בראשון לציון.

2. את תקופת התיכון בילה בישיבה התיכונית המדעית בראשון לציון, במקביל להדרכה בתנועת בני עקיבא, אחרי התיכון השתקע בישיבת ההסדר עתניאל, משם התגייס ליחידה במודיעין תחת מסלול ההסדר (ולא לגלי צה"ל כמו שרבים נוטים לטעות).

3. חדד כמעט ויצא לקורס קצינים בצבא, אך תקופה קצרה לפני היציאה לקורס קצינים נפצע בתאונה שמנעה ממנו להצטרף לקורס.

בה"ד 1

בה"ד 1 צילום: דובר צה"ל

4. אחרי שהשתחרר מצה"ל והשתקם מפציעתו, בחר עופר חדד להצטרף למערכת הביטחון שם מילא תפקיד מודיעיני כשנה וחצי, אחרי שהציעו לו להמשיך עוד החליט עופר שזה לא מה שהוא מחפש לעשות בחיים, ועבר לעבוד בדסק החדשות של ערוץ 2 דאז ומשם הכל היסטוריה.

5. עבודתו הראשונה בערוץ החדשות היתה כקשב, אך שם מהר מאוד גילו את הכישרון שלו והוא התקדם לתפקידי עריכה והגשה, כיום מגיש חדד את התכנית "שלוש" בצהרים, וכן משמש ככתב לענייני התיישבות של חברת החדשות של ערוץ קשת 12.

ביטלו את כל התכניות.

 

6. בגיל 29 אחרי שש שנים שלא הסתובב עם כיפה, החליט חדד לחזור ולחבוש כיפה, בפוסט שכתב בפייסבוק אי שם ב-2013 כתב חדד את הסיבות בגינן הפסיק ללכת ואת הסיבה בגינה בחר לחבוש כיפה, את הפוסט סיים במילים "לפעמים צריך ללכת עם הלב והפעם זה מה שאני עושה".

7. את אשתו הודי צ'ייט הכיר בשידוך, והוא התארס איתה תוך חמישה חודשים, לשניים נולד בן ששמו איל נפתלי, והם מתגוררים כיום בירושלים.
 

8. לבירה הגיע חדד רק ב-2008, עד אז הוא רק חלם להיות ירושלמי, החלום כאמור התגשם והוא רעייתו ובנו הקטן מתגוררים בשכונה רחביה בירושלים, מרחק קצר מבלפור הרועש עד לא מזמן, או מה שהוא כיום - בית ראש הממשלה.

ההפגנות מול בית ראש הממשלה

ההפגנות מול בית ראש הממשלה צילום: פלאש 90

9. על אף חייו העמוסים לעייפה, חדד לא הפקיר את התואר האקדמי שלו והוא בעל תואר משולב בפסיכולוגיה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה מאוניברסיטת בר-אילן.
 

10. את תכנית ההגשה היומית שלו ב'שלוש' הוא קיבל די במקרה, אחרי שבתקופת הסגרים הראשונה, כשכל עם ישראל שהה בבתים היה צורך למלא את החלל בתכנית אקטואלית גם בצהרים, אך לאחר שנתוני הרייטינג המשיכו להישאר גבוהים הוחלט להשאיר את התכנית על כנה גם לאחר הסגרים.