עמית סגל במתקפה חריגה נגד חברו לערוץ: "מבייש את החברה, תעמולה בוטה"

הפרשן הפוליטי הסרוג במחאה חריגה נגד ערד ניר, חברו לערוץ, אחרי ששתל מסרים נגד מניגי הימין כשהציג סקר | "שקט הוא רפש. אני מוחה מחאה נמרצת על דבריו של ערד ניר" | ניר זומן לבירור וננזף

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/10/22 22:10 ד בחשון התשפג

עמית סגל במתקפה חריגה נגד חברו לערוץ: "מבייש את החברה, תעמולה בוטה"
דנה וייס ועמית סגל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הסערה בערוץ 12 לא נרגעת. אחרי שהמגיש והעיתונאי ערד ניר הציג בתכניתו 'סדר עולמי' סקר מנדטים של הערוץ כשהוא זורע ביטויים נגד נתניהו ונגד גוש הימין, חברו לערוץ והפרשן הפוליטי שלו, עמית סגל, במתקפה חריגה.

צפו בדיווח הבוטה של ערד ניר: 

"שקט הוא רפש, אני מוחה"

בציוץ שכותרתו "שקט הוא רפש", כתב סגל: "אני מוחה מחאה נמרצת על דבריו של ערד ניר הערב. התעמולה הבוטה הזו לטובת צד אחד מביישת את חברת החדשות". כזכור, ניר הציג את הסקר ואמר: "אין הכרעה עדיין בין הגוש שנאמן ליושב ראש האופוזיציה בנימין נתניהו שעומד לדין בעבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים לבין צבר המפלגות שניצב מולו".

הוא לא הסתפק בהצגת נתניהו כנאשם, ואמר עוד: "זאת גם אחרי שהכשיר את איש הימין הקיצוני הישראלי איתמר בן גביר וחיבר בינו לבין בצלאל סמוטריץ' שרוצה שמדינת ישראל תתנהל על פי משפט התורה במפלגה שעצם שמה גורם לחוסר נוחות, 'עוצמה יהודית'".

בערוץ מתנערים

אחרי הדברים הללו של ניר ולצד דבריו של סגל, גם מנכ"ל חברת החדשות נזף בניר על דבריו וזימן אותו לבירור. מהחברה נמסר: "חברת החדשות מתנערת מהדברים", ובכיר בחברה מסר: "אנו מעודדים ריבוי דעות אבל לא נסכים לזליגת עמדות אישיות לדיווחים חדשותיים".