הנס גלוי של ענהאל שמואלי: "כמה דקות והכל היה נראה אחרת"

בלית ברירה ויתרה כוכבת הרשת על עזרה לחברתה הטובה, כמה דקות אחר כך רכב איבד שליטה ופצע חמישה אנשים. "הייתה לי צמרמורת, נס גלוי שראיתי במו עיני"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/10/22 22:56 ב בחשון התשפג

הנס גלוי של ענהאל שמואלי: "כמה דקות והכל היה נראה אחרת"
ענהאל שמואלי, צילום: יח"צ ענהאל שמואלי

נס גלוי קרה לכוכבת הרשת ענהאל שמואלי. בפוסט שפירסמה באינסטגרם שיתפה שמואלי על דילמה קשה שעמדה בפניה. שמואלי הבטיחה לחברתה הטובה כי תביא לה משהו מחנות שהייתה בקרבתה, אך כשראתה כי היא מאחרת לילדיה התלבטה שמואלי מה לעשות כשלא רצתה לאכזב את חברתה.

הפוסט המלא של ענהאל שמואלי:

'ענהאל תהיי כנה עם עצמך ואיתה, את לא מספיקה'

"הייתה לי מלחמה פנימית בין שתי קולות חזקים שבתוכי, רק שהפעם אמרתי לעצמי 'ענהאל תהיי כנה עם עצמך ואיתה, את לא מספיקה'". כתבה שמואלי ואז שיתפה בנס שקרה לה ממש לאחר שקיבלת את החלטה: " יצאתי מהחניה שלי וכמה דקות אחר כך רכב איבד שליטה מטר מאיפה שהחנתי ונכנס  בסופר ופצע חמישה אנשים".

דקות אחרי שעזבה, קרתה התאונה: "מה הסיכוי?"

"כששמעתי על כך הייתי בהלם . לא האמנתי. מה הסיכוי?" כותבת שמואלי ומוסיפה: "הבדל של כמה דקות והכל היה נראה אחרת. הייתה לי צמרמורת, תראו ברור שכל יום שעובר ואנחנו חיים בבריאות ושמחה הוא נס גלוי. אבל בנינו, מי מרגיש את זה ברמה היומיומית ?! תקראו לזה קארמה/גורל או השגחה שורה תחתונה משהו טוב כאן קרה".

שמואלי סיכמה את האירוע: "הנס הגדול הזה שראיתי במו עיני הוא החיבוק שכל כך הייתי זקוקה לו, זריקת הרגעה ושיעור גדול. כמה מוזר זה לחשוב שדווקא כשראיתי את עצמי שעשיתי שינוי בחשיבה בדרך בה אני פועלת שהייתי מדוייקת עם היכולת שלי במקום הראשון קרה לי נס".