ההתבודדות של סטטיק: לאחר הפרידה הכוכב יוצא לדרך לא שגרתית

כוכב הפופ הישראלי, סטטיק שנפרד מבן זוגו המוסיקלי בן אל תבורי, יוצא לדרך חדשה. בתוכנית: הסתגרות בוילה מרושתת מצלמות ושיתופי פעולה עם האנשים המובילים בתעשיית המוסיקה

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/10/22 19:30 ב בחשון התשפג

ההתבודדות של סטטיק: לאחר הפרידה הכוכב יוצא לדרך לא שגרתית
סטטיק, צילום: David Cohen/FLASH90

מתבודד בוילה בקיסריה: הפרידה של סטטיק ובן אל, הצמד המוסיקלי הכי מצליח בישראל בעשור האחרון הפתיע רבים, אבל נראה שסטטיק לא עוצר לחשוב יותר מידי על הפרידה והוא שועט קדימה. היום (ה') פרסמו המנהלים שלו בהודעה רשמית כי סטטיק עובד על פרוייקט חדש שיזניק את קריירת הסולו של הזמר.

עבודה על קריירת סולו ומופע

בפרוייקט, כך בהודעה הרשמית יסתגר הזמר בווילה בקיסריה שתיקרא: "קריאייטיב קאמפ" שם יעבוד סטטיק על שיריו הבאים ואף יעבוד על המופע האישי שלו איתו הוא יצא לקהל מייד בתום ההסתגרות. את סטטיק ילוו בוילה המפיק המוזיקלי שאיתו עבד גם בצמד, ג'ורדי. עוד אנשים איתם יעבוד סטטיק: רון ביטון, טרייאנגל, איתי שמעוני ודור גל.

סטטיק ובן אל

סטטיק ובן אל צילום: David Cohen/FLASH90

הווילה מרושתת מצלמות

הווילה בה יגור ויעבוד סטטיק תרושת במצלמות ופעילותו של הזמר תתועד במשך כל זמן העבודה על הפרוייקט במטרה לצאת בסופו של דבר עם סרט דוקומנטרי המתעד את כל תהליך העבודה ויצירת קריירת הסולו של הזמר. את הסרט יוביל הבמאי גל רז, שעבד בעבר בין היתר בדוקו-ריאליטי "המתמחים", בסופו של דבר עתיד הסרט להיות משודר בטלוויזיה.