"מזדהה רצח עם איילת שקד": הפאדיחה המשעשעת של כוכבת הרשת החרדית

תמונתה הנוגה של איילת שקד חרכה את הרשתות החברתיות בימים האחרונים, ויעל צין שחזרה את התמונה בהומור וסיפרה על המקרה המביך שעבר עליה: "הגעתי ללובי וגיליתי שטעיתי בחישוב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/10/22 13:50 ב בחשון התשפג

"מזדהה רצח עם איילת שקד": הפאדיחה המשעשעת של כוכבת הרשת החרדית
יעל צין בשחזור לשקד, צילום: ללא

שרת הפנים איילת שקד מנהלת בימים אלה קרב אחרון על הישרדותה הפוליטית, ובשבוע האחרון התפוצצה ברשתות תמונה שלה, אותה צילמה אבישג שאר-ישוב. בתמונה נראת שקד יושבת לבד עם פנים נפולות ועייפות.

"הפגישה רק עוד שבוע"

בהומאז' משמשע, האושייה החרדית יעל צין העלתה לרשתות שיחזור משלה לתמונה וסיפרה על הפאדיחה שלה. "תשמעו סיפור. יצאתי הבוקר לפגישה סופר חשובה ומשמעותית עבורי הגעתי ללובי וגיליתי שטעיתי בחישוב התאריך ושהפגישה רק בעוד כשבוע מהיום לבינתיים אני יושבת כאן בלובי לבד ומזדהה רצח עם איילת שקד".

שקד מסבירה: "רגע נדיר של מחשבה"

אחרי שהתמונה של שקד הפכה ויראלית, הסבירה מנהיגת הבית היהודי: "תודה לאבישג שאר ישוב שתפסה אותי ברגע נדיר של מחשבה. זה לא סוד שאני עוברת ימים עמוסים. נסיעות ממקום למקום. חורשת את הארץ המדהימה שלנו לאורכה ולרוחבה. כן אני עייפה, לא ישנה מספיק, אבל יודעת שאני חזקה ושאני נלחמת. לא רק עבור הבית היהודי אלא עבור המדינה שלי".

עוד הוסיפה ואמרה: "אני מקבלת הרבה תגובת על הצילום הזה, חלקן מבישות, חלקן מבזות, חלקן משפילות, חלקן תומכות ואוהבות אבל אני רואה בתמונה הזו כוח ואנושיות. אותי אף אחד לא ישבור".